äitiyspakkauksen kestovaipoista

Hei!

Onko sinulla ylimääräiset ä-pakkauksen kestovaipat? Laitatko YV:tä ja tarjoa käyttämättömät vaipat. Myös kokemuksia äitiyspakkauksen kestovaipoista, kiitoksia! :flower:

momtoo rv 17+6
 
Huisi hippu
kuulemma pitää pestä ne moneen kertaan ennen kuin toimii kunnolla, eli aikas ikävä silleen. jonku 10e luulisin koko satsin maksavan. enempää en maksais niistä.
 
unikuu108
minä taas en ostais niitä ollenkaan.. niiden imukyky on lähes olematon kymmenienkin pesujen jälkeen ja kiinnitysmekanismi älytön.. ts sitä ei ole.

suosittelen kyllä jotain muuta pikkuvaippaa kuin äp-imsejä.. kuoret on kyl mainiot.
ja toinen lapsi nyt kestoissa meillä.. jotta..
 
Hei!

kiitos vastanneille ja yv:stä. Tosiaan yhdet ä-pakkauksen vaipat löysin kirpparilta 1 sisvaippa+kuorivaipp yht 2 ?. Kokeillaan ainakin. Ja pitääpä laittaa useammin pyykkikoneeseen lakanoiden kanssa ennen kuin käytämme niitä.
 
Huuto.netistä niitä saa vaikka millä mitoilla. Toisaalta mielestäni ihmiset ovatylihinnoitelleet ne. Kannattaa myös kääntyä kestovaippainfon sivuille. Sitä kautta voit löytää nopeasti lisää niitä.
 
Noi Imse Vimsen Flanelletet ovat aika huonoja imukyvyltään. Pieni vauva joka pissaa suht paljon niin usein vaipan joutuu vaihtamaan jo yhden pissan jälkeen kun menee litimäräksi. Ne kuoret on kyllä hyviä, niitä kannattaa hommata useampi mutta noi sisävaipat jättäsin ostamatta itse. Omani tuunasin niin että ompelin lisäläpän sisälle ja ulkokuosiksi joustofroteen niin saa näpsyllä kiinni. muuten tuo on aika tympeä puettava kun ei ole mitään kiinnitystä.
 
Esikoisella meillä oli käytössä noita Äp:n vaippoja, vaikka ei pakkausta itse otettukaan. Tykkäsin TOSI paljon. Pikkanen vaippuli, sopii hyvin pienelle vaaville. Vasta jälkeenpäin hokasin, että siinä kuoressahan on semmoiset pikku taskut, mihin sen sisävaipan saa pujotettua "kiinni". Nyt meillä odotetaan toista vauvaa saapuvaksi ja huutonetistä huusin vielä 9 moista vaippaa lisää. Ja lisäimuahan sinne lärpäkkeen alle saa halutessaan laittaa lisää.
 
Minä tykkäsin käyttää noita vaippoja esikoisella, ja ovat edelleenkin käytössä, poika nyt 1v. Nykyään tosin M-kokoisten taskuvaippojen sisällä imuna, mutta ovatpahan ainakin kunnon imuun pestyjä kun pääsee niitä kakkosella käyttämään :D

Meillä tosiaan imukyky riitti ihan hyvin ja kiinnityksen puuttuminenkaan ei haitannut, kun pysyi kuorella hyvin kiinni. Mielelläni ostan niitä lisääkin jos jossain halvalla vastaan tulee.
 
Mulla jää käyttämättä tämän vuoden äitiyspakkauksen kestovaipat (onko siinä nyt sitten kaksi kuorta ja muutama? itse vaippa). Enpä tiedä näistä sen enempää! Joten mielelläni myyn pois jos joku haluaa niistä jotain tarjota :)
 
Hei!

Kiitos vastauksista! :) Olen haalinut jo reilu 10 sisävaippaa ja ainakin 9 kuorta (HUPS!), joten kyllä luulis alkuun riittävän. Meinaan vielä hankkia/saada kierrosta esikoiselle hankitut taiteltavat flanellineliöt (kuin harso, mutta paksumpi) ja käyttää myös niitä kuorien kanssa.

Muuten mitä olette käyttäneet lisäimuna tuolla kestovaipan sisällä? Olen aika "käsi" noissa lisäimuissa. Jotkut käyttävät jotain hamppua tai bambua. Kokemusta jollakin?
 

Yhteistyössä