Äitiyspakkauksen arvioitu jako alkaa vko 17

Hei,
Kysyin asiaa kelan asiakaspalvelusta ja sain vastaukseksi:

Hei
arvioitu aika on viikko 17. Siis parin viikon päästä.
Kuvat tulevat verkkoon samaan aikaan kun uusi pakkaus tulee jakoon.

Eli tässä muille asiasta kiinnostuineille kanssa tietoa.

Mä en menis noihin luottamaan... :whistle:
Ne vi eri keloista sanoa mitä tahansa - paikkansapitävyydestä ei sitten tiedäkään.
Viime vuonna sama homma ja tulikohan uudet pakkaukset toukokuun lopussa vai kesäkuun alussa... :whistle:

*muoks* ja tämä siis johtuu siitä, että ihmiset panttaavat niitä hakemuksia niin tarkkaa päivää ei voi tietää... :/

Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:
millanenhan se uus pakkaus on....?...
jänskättää. saan hakemukset postiin vasta muutaman viikon päästä... :p
Lapsimessuilla kuun lopullahan on aina perinteisesti esitelty kelan toimesta uusi paketti. Että silloin viimeistään näkee mitä siinä on....

Tuo Kelan vaatima 154 päivää tulee tosiaan täyteen rv22.

Tinii: palauttamisella ei ole kova hoppu, viimeistään kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa, tosin aika moni haluaa varmaan äitiyspakkauksen niin aikaseen ku mahdollista. =)

Vuoden 2007 pakkaus tuli jakoon viikolla 21. Vuoden 2008 pakkauksen jakaminen aloitetaan, kun edellinen on loppunut. Äitiyspakkauksen voi hakea sähköisesti Kelan asiointipalvelussa tai lomakkeella.

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH

minä olen rv 20 ja toivonisin saavani 2007 pakkauksen. ystäväni sai sen juuri muutama kk sitten ja varsinkin se toppahaalari olisi minun mieleeni. on kurjaa kun uutta ei vielä näe, mutta nehän jakaa -07 pakkaukset loppuun ja sitten vasta otetaan uusi käyttöön.

Jep. Kannattaa hakea pakkausta hyvissä ajoin, ettei käy niinkuin minulle =)
Odottelin reilun kuukauden kun ilmoitus tuli kotiin. Sitten rupesin kyselemään perään niin selvisi, että posti oli hukannut sen.... Ajattelin vain että jos niillä on ruuhkaa... Ja sainoivat reimalta, että ei ole ensimmäinen paketti jos ei löydy...

Joten jos pakkaus ei ole tullut luvattuun aikaan mennessä niin kyselkää perään!!

Tuo 2007 pakkaus on kyllä kieltämättä ihana! Toivottavasti tämän vuoden pakkaus vetää vertoja edelliselle. Itsellä ei niin väliä kumman saisin, sillä tykkään vanhastakin kovasti. Neuvolasta saan paperit hakemusta varten tällä viikolla ja saan sitten laittaa pakkausanomuksen vetämään =) Mutta utelias kun oon, niin tuo uusi pakkaus kiinnostaa kovasti...

Kaverin kanssa tässä puhuttiin äitiyspakkauksesta. Niin rupesin miettimään jos kumminkin ottais kolmannellekkin pakkauksen. Olisin ottanut tämän vuoden pakkauksen mutta laskettu aika on marraskuun lopussa. Toivottavasti tuleva on yhtä ihana

Yhteistyössä