Äitiyspäivärahan hakemisesta

Mulla vakkari työ, mutta nyt raskauden aikana on tuntihommat vähentynyt niin paljon kuukaudessa (itse niin toivoin) että aion hakea liitosta ns. puuttuvilta päiviltä rahaa. Mun pitäis nyt vaan täyttää kelaan äippärahahakemus, niin miten se toimii kun saa palkkaa ja liitolta rahan?? Molemmista vaan sitten jälkikäteen kelaan toditus maksetuista tuloista vai (kun ei kerran säännöllistä kuukausituloa)?? Oon niin urpo näitten asioiden kanssa.. :p
 
Ootko tiennannu 2006 vuonna paremmin kuin nyt puoli vuotta ennen äitiysloman alkua? Jos sun kannattaiskin käyttää sitä eikä tätä vuotta..?

Mulla on just näin ja olen hyvin tyytyväinen, että viimeinen vahvistettu verotus on 2006 eikä 2007. Onneksi se ei ehdi vielä valmistua! Saan sen vuoksi paremman äitiyspäivärahan. Kysy ihmeessä neuvolasta tai kelalta apua. :)
 
Jees, yritän ite täyttää alkuus ja sitten vaan kelaan, jollei tuu mitään..oon saanut vaan aina niin tökeröä ja epäammattimaista kohtelua kelalta ettei jaksas mennä sinne katsomaan taas niitä nyrpeitä kelatätejä :kieh: Kiitos vastauksista! ;)
 

Yhteistyössä