Äitiyden ainutlaatuisia ihmeitä

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Unohdinkin teille kertoa, mitä tapahtui torstaina. Olin siis menossa sinne YTV:n asiakaspaneeliin, kun vähän sitä ennen kännykkäni soi.

Junnu: Missä oot?
Keittis: Ihan just Myyrmannissa.
Junnu: Ai jaa
Keittis: Oisitko tarvinnut jotain?
Junnu: No joo, huomasin just, että mulle on alkanu kasvaa parta. Voisitko tuoda jotain, millä tän saa pois?
Keittis: Öh..siis parta...öh, mitä siihen tarvitaan tai no joo, kai mä jotain keksin


*Keittis menee Citymarkettiin*

Keittis [ajatuksissaan]: Mitä ihmettä... siis vatkataanko noilla kermavaahtoa, paistetaan lettuja vai mitä? Voi faa, en mä tajua partakoneista yhtään mitään eikä nää äijäjutut edes kuulu mulle.

*soittaa känällä exälle, joka ei vastaa*

Keittis [ajatuksissaan]: No siinä se taas on yks sika, kun ei kännykkäänsä vastaa, vaikka on hätätilanne |O Mutta jos joko höylä kävis nyt pariksi ekaksi päiväksi ja exä voi taas kantaa vastuunsa pojastaan maanantaina.

*Keittis lampsii kosmetiikkahyllylle*
Keittis [ajatuksissaan]: Siis WTF? On turboa, urboa, sileesti leikkaavaa ja ties mitä juustohöylää. No minkä näistä nyt sitten ottaa? ***kele. Ei hemmetti ole äidin tehtävä tällanen *sadattelee rumia sanoja mielessään* No otanpa ton, ei ainakaan ole halvin, joten ei ehkä huonoinkaan.

*Keittis poistuu hyllyn luota*
Keittis [ajatuksissaan]: Ei hemmetti...tarviihan siihen parranajeluun jotain vaahtoakin. Vai onkohan se jo esihistoriallista?

*tutkii partahöylää, mutta ei pääse riville siitä, tarviiko vaahtoa vai ei, ja palaa takaisin hyllylle*
Keittis [ajatuksissaan]: Siis vaahto...vaahto...täällä mitään vaahtoja ole ***kele.

*päättää soittaa junnulle ja kysyä. "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä..." *
Keittis [ajatuksissaan]: No niin tietenkin |O Kiva, että rillit on kotona. Mitähän näissä purnukoissa lukee? *tihrustaa* "Sensitive". No se kuullostaa hyvältä. Siis jos ei ole deodorantti. Muta ihan sama, nyt pitää mennä.

*Keittis poistuu paikalta ja salamana tajuaa, että ei perhana, miehethän käyttää partavettä. Ja kääntää kantapäänsä taas toiseen suuntaan*

Keittis [ajatuksissaan]: Partavetttä...partavettä... millasta partaveden pitää olla?

*Keittiksellä alkaa käämit käristä*
Keittis [ajatuksissaan]: Ja paskat, mä mikään isä ole |O |O |O |O |O

*Keittis lampsii kassalle*
*Myöhemmin illalla kotona*
Keittis: Tolla saat varmaan partas pari päivää ajettua.
Junnu: Joo... tää käy. Tarttis muuten tähän geelin kans.
Keittis *tosi ylpeänä*: Mäpä ostin, ole hyvä.
Junnu: Ihan kiva, mutta tää on suihkugeeli.
Keittis: No voi #@?/&"#!!! Soita isälles ja sano, että sulla alko parta kasvaa!!!!!



 

Yhteistyössä