Eilen oltiin menossa tytön kans suihkuun. Vaatteita siinä riisuttiin ja otin alushousut pois. Tyttö hetken katteli ja tuumaili että "Äiti, sulla on hieno parta!!"
Oon kans kuullu yhdestä jolla on kuulemma alapäässä turkki.. Naureskeli vaan et pitäsköhän tehä asialle jotai..Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:
Mulla taas on alapäässä hiukset
Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:mulle sanottiin saunassa viimeksi: "äiti, sullei oo naisten juttuja" ai miksei? "nokun sun pimppi eii oo tälläinen" ai millainen? "no sullei oo näitä kahta" 4,5 vuotias tyttöni tarkoitti häpyhuulia, kun ei karvojen alta näkyny
:$ :xAlkuperäinen kirjoittaja jaahassu:mulle sanottiin saunassa viimeksi: "äiti, sullei oo naisten juttuja" ai miksei? "nokun sun pimppi eii oo tälläinen" ai millainen? "no sullei oo näitä kahta" 4,5 vuotias tyttöni tarkoitti häpyhuulia, kun ei karvojen alta näkyny
Samalla meiningillä mennään =)Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:nauratti aika paljon, pakko oli silti sanoa, että toisten paikkoja ei ole soveliasta katsella, on yksityisiä asioita
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Se oli kans aika huvittavaa ku isi oli kerran pissillä ni tyttö meni vessan ovelle ja kauheen tomerasti tokas että "Älä rappaa sitä pippeliä!!!"
Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Mutta meidän likallapas on silmien yläpuolella "hienot rintakaavat"
:flower: :hug: ihana lapsiAlkuperäinen kirjoittaja endie:
mun poika pienempänä ihaili mun vaalenneita raskausarpia ja huokas " voi ku isona mäki saisin tuommosia timanttinauhoja"
*pyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja lippiskä:Ystävän poika oli saunassa katsellut isänsä "alakertaa" ja iloisesti todennut, että "isona mullakin sitten kasvaa pipeplissä tollasta HEINÄÄ"