Äitienpäivästä, minäkin

• Viestiketjun aloittaja "Meira"
  • Ensimmäinen viesti
"Meira"
Mutta kun yksinkertaisesti olen vähän pettynyt. Mies osasi valita juuri sen ainoan ruusuvärin (vaaleanpunainen) jota inhoan ja osti minulle uuden polkupyörän, vaikka entinen on vielä ihan hyvä, ei kovin vanhakaan. Olisin ollut niin iloinen esim. jostakin korusta tai hemmottelulahjakortista hoitolaan.
Lapsi kyllä oli tehnyt hellyyttävän kortin ja käynyt ostamassa viikkorahoilla posliinikissan (ei sovi kyllä sisustukseen, mutta ajatus tärkein)

"vieras"
[QUOTE="Meira";28460560]Mutta kun yksinkertaisesti olen vähän pettynyt. Mies osasi valita juuri sen ainoan ruusuvärin (vaaleanpunainen) jota inhoan ja osti minulle uuden polkupyörän, vaikka entinen on vielä ihan hyvä, ei kovin vanhakaan. Olisin ollut niin iloinen esim. jostakin korusta tai hemmottelulahjakortista hoitolaan.
Lapsi kyllä oli tehnyt hellyyttävän kortin ja käynyt ostamassa viikkorahoilla posliinikissan (ei sovi kyllä sisustukseen, mutta ajatus tärkein)[/QUOTE]

Oletpa kiittämätön. :(

"möks"
No kyllä mäkin inhoan sitä, että lahjaa ei osteta ajatuksella ja vielä pistetään paljon rahaa hukkaa. Itse en ylipäätään halua mitään kallista lahjaksi, sillä mieluummin olen itse valitsemmassa ja kokeilemassa esim juuri uutta pyörää.

"onnekas"
voi sua väärinkohdeltua pientä raukkaa.
ans su mä vähän leveilen sulle ja teen olosi vielä kurjemmaksi, kun mulla menee niiiiin paljon paremmin.
minäpä sai lapselta ihan itse tehdyn kortin (tai no tarhan tädit sen on oikeasti tehny). Lapsen isä haukku mut taas pystyyn.- Ihanaa kuin hemmotellaan.
En minä vaan haluaisi mitään elävältäkuorimisia tai muita kosmonaattisia hermotteluhoitoja.

Yhteistyössä