Äitienpäivänvietosta...

• Viestiketjun aloittaja minäkin äiti
  • Ensimmäinen viesti
minäkin äiti
Miten te, jotka olette jo itsekin äitejä, vietätte äitienpäivää? Eli vierailetteko oman äidin, anopin, isomummojen yms luona samana päivänä tukka putkella vai juhlistatteko päivää antaen itsellenne ja omalle perheellenne aikaa?
Kiitos ajatuksista!

äitykkä
Oman äitini kanssa en ole ollut tekemisissä kahteen vuoteen... Otan vastaan jos lapset ovat mulle jotakin laittaneet, miehen äidille viedään kukat ja kortit. Kakun teen jos teen...
Ei ole paljon kummempi päivä muiden joukossa..

Juhlamokka
Nyt on ensimmäinen äitienpäivä, että mun mummut ei oo enää elossa, joten kaksi vierailupaikkaa on jäänyt nyt pois. Kotona meillä on ollut aamukahvin kanssa jäätelökakku tms. ja sit lähdetään käymään mun äidin ja anopin luona. Yleensä mun kotona on ollut tupa täysi porukkaa, anopin luona on käyty vain me, kun miehen sisarukset asuu niin kaukana. Mut yleensä on "laukattu tukka putkella", ihan kuin jouluna...

Me ei liikuta äitienpäivänä mihinkään, kortit (tytön tekemät ) lähetetään mummoille (3 kpl ) etukäteen, ja sit soitetaan vielä äitienpäivänä.

Tyttö ja mies on aina muistanu mua kortilla, pienellä lahjalla, ja aamiaisella, mikä tuodaan sänkyyn.

Mun vanhemmat,siskoni perheineen ja me mennään syömään johonkin Sauvoon.Paikan nimeä en muista.
Ja kahvit myöhemmin anoppilassa.
Ensi vuonna syödään anoppilassa ja kahvit mun vanhemmilla.
Vuorotellaan juhlapyhinä niin kaikki tyytyväisiä.

Yhteistyössä