Äitienpäivälahja-pinotusta

Elikäs mies oli tilannut minulle Stitch`n bitch -kirjan jota olen haikaillut tässä jo monta kuukautta. Se on semmonen neulontakirja..Eilen paljasti, vaikken olisi halunnut tietääkään..

Ja pojalla on joku yllätys jemmassa. Se selviää sunnuntaina, laitan sit pinoon että mitä se oli.

 
Poika(4v) on tehny kortin päiväkodissa,tyttö varmaan piirtää huomenna jotain. Tuo pojan kortti piti olla salaisuus,kotiin sen toikin ja piiloon laittoi,mutta uni ei tullut sitten millään kun oli niin suuri salaisuus taakkana :) ja niimpä poika marssi meidän huoneeseen iltamyöhäsellä ja sanoi "äiti kuule,mä tein sulle tälläsen kortin,kerro mulle onko se hieno,tykkäätkö siitä äiti?"
Kortti oli aivan ihana :heart:
 
Eilen 40? sain mieheltä kun halusin lähteä jotain housuja katsomaan, mutta enhän mä mitään oikein löytäny :/
Farkkuja kun en viitsi vielä ostaa!
Tänään tai maanantaina uusi yritys, jos en löydä housuja ollenkaan niin mies maksaa varmaan sit puolet mun kampaamomaksusta =)
 
no varsinaista lahjaa en vielä ole nähnyt...kai mies jotain osti muttei kerro...huomenna voin tulla sitten kertomaan mitä tuli vai tuliko..kukkia toi eilen jo töitten jälkeen....

nyt voin jopa sanoa että yleensä tuo tuo keltaisia jotka "kukka kielessä" tarkottaa vihaamista tmv ja nyt ne oli sentään vaaleenpunasia ;)
en tiä sit oliko hyvä merkki vai mikä oli...vai onko aiemmin ollu muun väriset loppu :whistle:
 
Pikku Ruu
Mies osti mulle jo viikko sitten takin jota olin pitkään himoinnut, mutta ei ollu rahaa ostaa. Ja lupas kokata mulle jotain kivaa huomenna.
Tytöltä saan varmaan monta märkää pusua, niinkun aina aamuisin. :heart:
 
Sitruuna82 harmaana
Mies lähti aamulla reissuun ja sain valita että saanko lahjan ennakkoon, vai piilottaako mies lahjan ja paljastaa sitten sunnuntaina mistä sen löydän. Valitsin ennakon ja sain ritilän kasviksien höyryttämiseen ja munakellon =) Oikein äidillinen lahja :D
 
Toivottvasti edes Hyvää äitienpäivää-toivotuksen. Lapsemme ovat vielä niin pieniä, että eivät osaa tehdä mitään ilman apua joten jos mies ei auta niin sitten en saa korttiakaan. Viime vuonna kukaan ei edes toivottanut hyvää äitienpäivääkään. Pakko myöntää, että kateellisena luin mitä olette saaneet/mitä tulette saamaan. En tarvitse mitään lahjaa, mulle riittäisi ihan kortti sekä se, että mies keittäisi aamulla kahvit. Mutta saas kattoa :/
 

Yhteistyössä