äitien hauskat toilailut osa 2

hee
Olin vessassa kaakilla ja perperiä pyyhkimässä kun puhelin soi(odotin tosi tärkeetä puheluu.Pyyhin ja housut ylös en huomannut mitään että paperia ois jääny roikkumaan housujen ulkopuolelle´.Lopetin puhelun ja ajattelin että lähen postin hakemaan laatikolta...kävelin muina miehinä laatikolle ja naapuri oli hakemassa postia myös.Morjestettiin ja vaihettiin kuulumiset,kunnes naapuri huomautti perässä roikkuvasta paperista.kyllä mua nolottaa vieläkin nähdä naapuria kun minä olen tallustellut paska paperit mukanani

tulin äiti-lapsi kerhosta kotia päi tossa aamupäivällä,yriti kovasti avata ulko ovea,ja ihmettelin vaavi sylissä miksi ei aukee.....naapurin akka huikkasi mulle että minkä takia tungen tuttia avainreikään..... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
tulin äiti-lapsi kerhosta kotia päi tossa aamupäivällä,yriti kovasti avata ulko ovea,ja ihmettelin vaavi sylissä miksi ei aukee.....naapurin akka huikkasi mulle että minkä takia tungen tuttia avainreikään..... :ashamed:
:LOL: ...ihana!!!

Kävin tuos aamupäivällä pankissa ja pätkin ja tempoilin sitä ovea ja ihmettelin, kun ei aukea... Nooh, yritin vetää, kun ois pitänyt työntää :whistle: Eikun ulos tullessa taas yritin sitä ovea työntää, kun ois pitänyt vetää... Tyhmä pää jne :ashamed: Oli varmaan pankin tädeillä hauskaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
mä olen kans joskus ollu laittamassa pojalle ruokalappua, mutta huomasin sitovani sitä mieheni kaulaan :D mies vain katteli toimintojani mielenkiinnolla ja odotteli koska vaippa vaihdetaan ;)
Mä olen monesti meinannut työntää tutin joko miehen tai jommankumman isomman lapsen suuhun.... :LOL:

tää ny ei oo mikään äitin toilailu vaan isin... oltiin joskus vuosi sitte mummolassa käymässä ja piti sit laittaa vauvalle maitoa pulloon ja lämmittää, annoin sit ukolle pullon ja sillä oli vauva sylis... no tämä pisti vauvan lattialle ja otti pojan syliin (n.3v) ja selitti siis koko ajan jotain ja väkisin tukki pulloa suuhun ja poika rimpuili vastaan, vähä ajan päästä sit ruvettiin nauraa ja äijä oli vähä aikaa et mitä ja sit se hokas. poika oli kyl pahalla päällä tapahtuman jälkeen...

ei oo totta,
katoin äsken vr sivuilta hintoja ensi viikon 7 päivälle. ja se vaan herjasi et juna on jo lähtenyt asemalta, mä vaan no ei tasan tarkkaan kyllä ole, niin olin laittanut 7.2 kun piti laittaa 7.3 :whistle:
joo huonoilla yöunilla on varmaan vaikutusta asiaan :LOL:

Mulla meni muisti I-H-A-N täysin nyt, kun tytär täytti 8 kuukautta, vaikka en ollu tietääkseeni ees mitenkään väsynyt. Kerronpas muutaman esimerkin elävästä elämästä:

Episodi 1.
Yhtenä aamuna lämmitin puurovettä mikrossa. Kun menin ottamaan lautasta mikrosta, huomasin, että olin laittanut mikroon pelkän lautasen. Oli aika tulikuuma tyhjä lautanen mulla. :whistle: Samana aamuna laitoin pesukoneen pyörimään. Kohta ihmettelin, miten on niin hiljaista, yleensä kun pyykkikone pitää aikamoista mekkalaa. Kun menin tarkistamaan tilannetta, huomasin, että olin painanut vain käynnistysnappulan päälle ilman mitään ohjelmaa.

Episodi 2.
Kerran pyysin ruokapöydässä siskoani leikkaamaan mulle palan juustoa. Sisko antoi mulle juustokimpaleen ja kehotti mua leikkaamaan ite juustoni, ettei se jaksa mulle koko ajan juustoa leikata. Väitin kiven kovaan, että en oo syöny vielä yhtään juustoa, mutta sisko selitti mulle, että mutustin juuri juustoviipaletta hyvällä ruokahalulla. Hetken aikaa keskusteltiin (lue: väiteltiin) asiasta sisko-kullan kanssa ja kyllä se lopulta oli uskottava. En vieläkään muista syöneeni sitä juustoa!

Epidosi 3.
Keskustelin äitini ja siskoni kanssa vanhoista sukulaisistamme. Mä kyselin isovanhempien sukulaisista ja äiti kertoili mulle heistä. Mä yritin kuunnella oikein tarkkaavaisesti, koska halusin oppia tuntemaan oman suvun historiaa. No, kohta äiti kertoi, että yksi sukulaismies oli kuollut 85-vuotiaana. Minä siinä sitten totesin, että vanhuuteen taisi kuolla se mies. Siihen äiti vastasi miehen hukkuneen ja jatkoi, että johan se kertoi äsken tuon asian. Minä siihen ihan ihmeissäni, että hukkui niin vanhana!? Sisko taas ihmetteli hyvin yllättyneen näköisenä, että miten en muistanut asiaa, vaikka äiti sen just kertoi ja minä kuuntelin oikein nohevana sitä juttua. Mutta en muistanu, en, en... :/

Mulla katoaa muutenkin tavaroita, joita sitten metsästän ja syyttelen miestä hukkaajaksi, vaikka itse oon tavarat laittanu hajamielisesti hukkateille. Ja tässä pitäis vielä opiskella ja tehdä vielä oikein tutkimustakin (gradunteko on loppusuoralla). :D Onneksi nyt on taas alkanut muisti jotenkin pelaamaan. =)

näin meillä
perjantai kauppareissun jälkeen olin purkanut tavarat kaappeihin ja ihmettelin seuraavan päivänä et mihin kummaan ne tomaatit on häipynyt...niitä ei löytynyt pöydältä eikä jääkaapista ja olin aivan varma et olin niitä ostanut ja myös kassiin pakannut ne. kävin katsomassa autostakin ettei sinne ole jääneet.
meni aikaa muutamia päiviä ja tarvitsin jotain pakastimesta...kas kas...sieltähän ne pakastetut tomaatit löytyivät :=) ja oli hauskaa :=)

vieras
Oon huomannu viimeaikoina lämmittäväni tyhjää mikroa hyvin usein, tuttipullo pöydällä kiltisti mikron vieressä lämmitystä odottamassa.
Vähänaikaa sitten aloin etsimään telkkarinkaukosäädintä makkuuhuoneessa, no sehän löyty pesukoneesta lakanapyykin seasta. Hyvin kesti 90 asteen pesun... Tuli ainakin puhdasta! =)

Yhteistyössä