aamulla täytin astianpesukoneen ja pistin sen päälle. äsken aloin sitä sitte tyhjentämään niin olin laittanut kuulakärkikynän myös sinne haarukka telineseen nyt on puhdas kynä
...ihana!!!Alkuperäinen kirjoittaja teeri:tulin äiti-lapsi kerhosta kotia päi tossa aamupäivällä,yriti kovasti avata ulko ovea,ja ihmettelin vaavi sylissä miksi ei aukee.....naapurin akka huikkasi mulle että minkä takia tungen tuttia avainreikään..... :ashamed:
varmaan ollu hauska tilanne...Alkuperäinen kirjoittaja butukka:mä olen kans joskus ollu laittamassa pojalle ruokalappua, mutta huomasin sitovani sitä mieheni kaulaan mies vain katteli toimintojani mielenkiinnolla ja odotteli koska vaippa vaihdetaan
ihanaAlkuperäinen kirjoittaja butukka:mä olen kans joskus ollu laittamassa pojalle ruokalappua, mutta huomasin sitovani sitä mieheni kaulaan mies vain katteli toimintojani mielenkiinnolla ja odotteli koska vaippa vaihdetaan
Mä olen monesti meinannut työntää tutin joko miehen tai jommankumman isomman lapsen suuhun....Alkuperäinen kirjoittaja butukka:mä olen kans joskus ollu laittamassa pojalle ruokalappua, mutta huomasin sitovani sitä mieheni kaulaan mies vain katteli toimintojani mielenkiinnolla ja odotteli koska vaippa vaihdetaan
Alkuperäinen kirjoittaja butukka:mä olen kans joskus ollu laittamassa pojalle ruokalappua, mutta huomasin sitovani sitä mieheni kaulaan mies vain katteli toimintojani mielenkiinnolla ja odotteli koska vaippa vaihdetaan