Äitiä ei ole enää :(

äidiin hyvästellyt
"äiti 44v"
Otan osaa! Muistankin että keväällä luin tuota ketjua jossa kerroit asiasta.

Voimia ja jaksamista sinulle halejen kera ja muista pitää itsetäsi huolta surun keskellä.
 
äidin hyvästellyt
Alkuperäinen kirjoittaja äidiin hyvästellyt;22151096:
Ei minullakaan ole enää äiti mutta olin jo 59 ja elvytetty itsekin, Vuodn päästä valvoin äotoni viimeisen hengenvedon ja kaunis lähtö oli, tuntemattomaan.
Siis oli 50!
 
"Jaiks"
Osanottoni!Minulla on mummuni ja toinen läheinen ihminen tullut uniin kuolemansa jälkeen muutaman kerran. Aamulla on ihana herätä kun on saanut heidän kanssaa olla unessa. Uskon että unessa vielä äitisi tapaat. Voimia!
 
Otan osaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on;22150769:
Paitsi muistoissa ja sydämessä. Äiti kuoli 8.9 enkä vieläkään voi uskoa että hän on poissa. Äkkiä syöpä hänet sitten vei kuitenkin :'(

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1728303-aidillani-todettiin-syopa/

Voi ei. :( Olen pahoillani. Voimia ja jaksamista, sinulla on vielä pitkä tie kuljettavana surun kanssa. Oma äitini kuoli puolisen vuotta sitten, mutta taustalla ei ollut sairautta. Kaikki kävi äkkiä, yllättäen ja niin, ettei sellainen vaihtoehto olisi edes tullut mieleen, ja sain todella surullisen soiton asiasta aamuyöstä. Nyt vasta olen päässyt vähän käsiksi suruuni ja purkamaan sitä ulos...
 
vieras myös
[QUOTE="vieras";22150971]Otan osaa. Menetin oman rakkaan äitini 7 v sitten ALS-taudille. Edelleen äiti on mielessä tosi usein, oikeastaan päivittäin ja mietin miten ihanaa olisi ollut jos hän olisi nähnyt lapsenlapsensa, mutta kun ei :([/QUOTE]

Minun äidilläni on kanssa ALS-epäily :'(

Ap:lle :hug:
 
JONSERED Karhunkantaja
Osanottoni.

Tiedän, että tämä ei tällä hetkellä lohduta, mutta sinulla oli mahdollisuus olla äitisi tukena, se oli hänellekin tärkeää. Kaikkien aika loppuu joskus...
 
km
[QUOTE="vieras";22150971]Otan osaa. Menetin oman rakkaan äitini 7 v sitten ALS-taudille. Edelleen äiti on mielessä tosi usein, oikeastaan päivittäin ja mietin miten ihanaa olisi ollut jos hän olisi nähnyt lapsenlapsensa, mutta kun ei :([/QUOTE]

mulla tulee äidin kuolemasta kohta 20v. samoin on päivittäin mielessä. osanottoni ap:lle.
 

Yhteistyössä