Kyselen onko muilla tällaista ilmiötä jonka luulen johtuvan eroahdistuksesta: tähän asti äiti on ollut ykkönen pojalle vaikka isäkin on rakas, mutta nyt viime viikon poika on ihan villinä isän perään: kun isä tulee kotiin töistä, huutaa kädet ojossa ja haluaa olla koko ajan isän sylissä, tulee kauhea itku ja huuto jos otan itse syliin. Välillä on ihan naurattanut tää tilanne, sitten taas ottaa jo melkein päähän kun ei sitten millään kukaan muu kuin isä käy. Päivät poika on minun kanssani ja menee ihan hyvin (olen siis ollut pojan kanssa kotona koko ajan) entiseen malliin.
Muutenkin poika kaikenkaikkiaan nyt parin viikon ajan kapinoi välillä kovasti, jos joku asia ei miellytä (esim vaipanvaihto) vetää selän kaarelle ja huutaa ja jalat tikkujäykkinä sojottaen kieltäytyy yhteistyöstä täysin. Ymmärtääkseni tämä kuuluu myös eroahdistus-vaiheeseen???
Muuten ei kauhean paljon vierasta muita ihmisiä, mitä nyt välillä pillahtaa itkuun jonkun ihan tietyn ihmisen kohdalla ja protestoi kovasti lähelle tuloa, mutta on pysynyt melko iloisena veikkona kaiken kaikkiaan.
Muutenkin poika kaikenkaikkiaan nyt parin viikon ajan kapinoi välillä kovasti, jos joku asia ei miellytä (esim vaipanvaihto) vetää selän kaarelle ja huutaa ja jalat tikkujäykkinä sojottaen kieltäytyy yhteistyöstä täysin. Ymmärtääkseni tämä kuuluu myös eroahdistus-vaiheeseen???
Muuten ei kauhean paljon vierasta muita ihmisiä, mitä nyt välillä pillahtaa itkuun jonkun ihan tietyn ihmisen kohdalla ja protestoi kovasti lähelle tuloa, mutta on pysynyt melko iloisena veikkona kaiken kaikkiaan.