äiti ryyppäämässä??

• Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
"Vierailijana"
Minkään ikäistä ei "kuulu" imettää. Saa muttei ole pakko. Ja isä on aivan yhtä hyvä hoitaja vauvalle kuin äitikin, ei lapsi äitiä jotenkin enemmän tarvitse. Juuri tuolla ajattelulla isät syrjäytetään perheidensä elämästä.

Huvittunut
Hahahhahaaaa :D

Voi voi sanon minä :D en ymmärrä tuota aloittajaa ollenkaan :)

Onko sinulla elämää? Oletko yksinäinen haaska kotona ketä ei ikinä pääse minnekkään? Oletko käynyt lääkärissä tutkituttamassa pääsi?

Mielestäni tämä on aiheetonta pärinää. Jos kaks kertaa kuukaudessa käy iltaa istumassa niin joku erakko huolestuu :D

Sainpa ainakin todella hyvät naurut XD

from me with love JENINA
Hahahhahahahahahhaha... ette oikeesti usko kuinka mä olen nauranu.. Kiitos teille kaikille ihanille <3

Ja sinä idiootti tuohtunut menes ny tuohtuilemaan johonkin muualle siitä!!
Ja jos niin kauheesti mun elämäni kiinnostaa ni menes ny lukemaan sitten lisää että mikä se mun ja alkoholin välinen suhde oikeasti on

http://from-me-withlove.blogspot.fi/2013/11/vais-niin.html

Jenaina
Kyllä ne äiditkin omaa aikaa tarvitsevat. Jos joskus ei päästä höyryjä kunnolla pihalle ja on vaan lasten kanssa, ni kyllä siinä alkaa nuppi seota. Ei ole yksin äitien homma hoitaa lapsia. Jokainen tekee oman valintansa. Ja se jota tälääinen elämä kauhistuttaa voi olla tunkematta nokkaansa toisten teksteihin ja asioihin. Itselläni ainakin on lapsellani aivan mahtavat isovanhemmat jotka HALUAVAT olla lastenlasten kanssa. Ja luulen että näin on myös tällä naikkosella.

naama
[QUOTE="tuohtunut";29214890]mut näinhän se alkaa et ensin vaan pari kertaa kuussa ja sitten siellä ravataankin jo joka viikonloppu.. Mun mielestä ei vaan kannata juoda ollenkaan... Itse lopetin juomisen heti kun lapsia sain...[/QUOTE]

Ehkä sä teitkin sen virheen, että lopetit kokonaan? Nyt oot kade, kun joku uskaltaa käydä olusilla/siiderillä vaikka sillä on lapsikin!!

"tuohtunut"
Jenina. aika naurettavaa on se että tossa tekstissä melkein haukut niitä ketkä juo ja sitä kuinka tyhmiä ne on ja silti juot itse.. eikö kukaan muu tai sinä itse huomaa mitään ristiriitasuutta tässä asiassa??

"Hellevi"
[QUOTE="tuohtunut";29215171]Jenina. aika naurettavaa on se että tossa tekstissä melkein haukut niitä ketkä juo ja sitä kuinka tyhmiä ne on ja silti juot itse.. eikö kukaan muu tai sinä itse huomaa mitään ristiriitasuutta tässä asiassa??[/QUOTE]

Sä tässä olet naurettava ja tyhmä kyylä. Hanki oma elämä.

"vierailija"
Mä en ymmärrä kyllä ton Jeninanmikäonkaan kommenttia siitä miten "on kauhuissaan siitä että tarttis taas mennä juomaan".
Öh.. sinne juhlimaan ei ole pakko lähteä,miksi olla kauhuissaan?
Jos lähteekin, ei ole pakko vetää perseitä, miksi olla kauhuissaan?
En ymmärrä.

"Vierailija"
[QUOTE="...";29214627]No eiköhän se ole jokaisen itse päätettävissä ja arvioitavissa, että milloin voi lähteä ja milloin ei.
Tosin tällä aloituksella taidettiin kumminkin hakea takaa sitä, että haukutaan kyseinen äitiparka ihan maanrakoon ja uhkaillaan ls-ilmoituksilla.[/QUOTE]

Peesi.

"Hahhah"
Ootko sä ap nyt ihan tosissas?!? :DD Mitä helvettiä se sun persekarvoja kutittaa jos joku äiti käy juomassa ja joku ei?? Ei se tarkota että täytyy alkaa kukkahattuilemaan ja lopettaa se eläminen lapsien saamisen jälkeen. Vaikka onkin äiti, voi myös olla paljon muuta; vaimo, ystävä.. Yms. Mäkin olen varmaan kamala juoppo nyt sun mielestäs, vein mun 2kk ikäsen lapsen hoitoon että pääsin ryyppäämään, ajattele hei! Mä vedin pään täyteen, tanssin pöydillä ja nollasin itseni ja silti mä olen hyvä ja rakastava äiti! ;) Ja hei, aion mennä ens kuussa uudestaan :D Eikö se niin mene että 'onnellinen äiti; onnelliset lapset' ? Eikö.? Kaikki me ollaan erilaisia, jos sul ei parempaa tekemistä oo ku täällä julkisesti esitellä vieraiden ihmisten blogia ja nimeä, ni mee hoitoo! Tai vedä vaikka kännit, jospa se löysentäis tota sun nutturaas!! :DD ugh. Olen puhunut! :)

Yhteistyössä