Äiti joka imettää vielä 7 vuotiasta lasta, ei ole normaalia!

  • Viestiketjun aloittaja missä menee raja
  • Ensimmäinen viesti
missä menee raja
Katsoin yks päivä kauhean dokkarin. Siinä esiteltiin äitejä jotka imettävät vielä isoja lapsia, siis 3-8 vuotiaita lapsia! Hyi helkkari, että teki pahaa katsoa sitä touhua. Näytti muuten aika sairaalta. Siis alko tuntua että ne äidit sai ite vaan jotain kiksejä siitä että tungetaan tissiä suuhun vielä jollekki 8 vuotiaalle... huh huh...
 
3-vuotias siinä rajalla
Ei todellakaan ole normaalia. Itse olen kuullut tapauksesta, että 15 v. poika on vielä imenyt äitinsä tissiä. Ja ei ole legendaa vaan totista totta, siitä tosin on jo vuosikymmeniä aikaa. Ei ole kyllä kaikki pääkopassa silloin enää kohdallaan! Että mitähän kiksejä siinä tapauksessa on kumpikin saanut...
 
ällöä
kyllä kovasti hämmästelen jos joku vielä imettää 2 vuotiasta lasta, en tiedä. mitäköhän sellaisista lapsista tulee joita on imetetty vielä 5-8 vuotiaina...kyllä on sairasta minusta! lapsesta ei tule terve, tai voi tullakkin mutta tarkoitan että lapsiki alkaa vähän ajatella ja ties vaikka seki sais jotain kiksejä siitä..hyi :(
 
okei..
Näen kyllä 3- ja 8-vuotiaan imettämisen aika eri asioina, viitaten siis tuohon dokumentin kuvaukseen, itse ohjelmaa en nähnyt. Kolmivuotias on vielä pieni lapsi, kahdeksanvuotias jo koululainen. Olen kuullut esitettävän, että ihmisen luonnollinen ikä vieroittua, jos asiaan ei puututa (ja jos ravinto on luonnollista, mitä se ei tietenkään nykyisin ole) olisi noin 2,5-6 vuotta. Siten taapero- ja leikki-ikäisen imetystä voitaisiin pitää jopa normaalimpana kuin vauvan vieroittamista. Mutta tietysti 8-, saati 15-vuotias rinnalla ihmetyttää, ja mietin, millainen äiti-lapsisuhde mahtaa tällaisilla olla. Toisin sanoen, tukeeko äiti itsenäisyyttä muuten, vai huseeraako, ettei nyt herranenaika vielä yökylään, ethän sinä pärjää ilman unitissiä ;).
 
...
tuleppa imemään tissiä, hyi kuulosti niin ällölle. tai ku lapsi sanoo että tissiääää! :(
tarkoitan nyt siis isoja lapsia! ja sitte ku se 8 wee tyttö puristeli äitinsä tissejä samalla ku imi niin että oli pahan näköistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä;21931982:
kyllä kovasti hämmästelen jos joku vielä imettää 2 vuotiasta lasta, en tiedä. mitäköhän sellaisista lapsista tulee joita on imetetty vielä 5-8 vuotiaina...kyllä on sairasta minusta! lapsesta ei tule terve, tai voi tullakkin mutta tarkoitan että lapsiki alkaa vähän ajatella ja ties vaikka seki sais jotain kiksejä siitä..hyi :(
Siis hyväksikäytetty saa hyväksikäytöstä kiksejä? No niin, voihan sen noinkin ajatella.
 
tir
mä katoin joskus dokumentin jossa se keski-ikänen eukko ei hiffanu että naapurin lapsia (nämäkin jo isoja) ei ehkä pidä imettää, eikä ymmärtänyt miksi lasten äiti suuttuisi moisesta koska se on niiiin luonnollista ja maito on terveellistä. Juuh.
 

Yhteistyössä