äitejä ylivieskasta?

moi! :flower: eiliseen verrattuna tämä ilma on paljon siedettävämpi. käytettiin muksu vuosikas kuvassa ja hiki tuli koko poppoolle kun yritettiin saada neitiä istumaan aloillaan :snotty: heitukka, ootko jo nakannu talviturkin? en ole hoksannut muuten kysyä sun omaa ikää, mitä vuosimallia olet?tänään oli kiva huomata että istuttamani mansikantaimet alkavat tuottaa satoa.räksien karkottamiseksi on saanu vaan viritellä kaikkia pelottimia. kunhan tässä ruokaillaan ni lähtään kylille kun on tuo autokin käytössä mulla vihdoinkin. että jos joku nettikaveri sattuu samaan aikaan tuonne ISOLLE, niin nykäsee hihasta vaan mua. mut tietää valtavasta mahasta ja tummasta tukasta joka voi olla liimautunut pitkin päätä :LOL: sekä kaikille moikkailevasta puolimetrisestä :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 14:07 heitukka kirjoitti:
olen mä jo heittänyt toukokuussa turkin pois ja iältään olen 25.
terve! nii ne vaa jotkut hurjat jo ui! itse tartten melko lämpimät ilmat ennenkä kastaudun :whistle: laitoin just muksun nukkuun. väsähti, kun käytiin leikkikentällä. ei olis millään lähteny pois keinumasta, vähä niinku siwan mainoksessa takertu kiinni keinuun.eipä siinä auttanu muu ku jatkaa vauhdin lykkäämistä.toivottavasti ilmat suosiii teitä juhannusjuhlijoita ja matkailijoita =)
 

Yhteistyössä