äitejä vantaalta?

Missä päin Vantaata asutte? ite asun Länsi-Vantaalla, esikoinen on vielä masussa, rv 41+1 et toivottavasti ois jo pian tulossa... Päivät on aika pitkiä ja yksinäisiä, et ois kiva saada kahvittelu ja ulkoiluseuraa, kunhan saan mönkiäisen mahasta ihmisten ilmoille :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 19:15 Neiti PiiPoo kirjoitti:
Missä päin Vantaata asutte? ite asun Länsi-Vantaalla, esikoinen on vielä masussa, rv 41+1 et toivottavasti ois jo pian tulossa... Päivät on aika pitkiä ja yksinäisiä, et ois kiva saada kahvittelu ja ulkoiluseuraa, kunhan saan mönkiäisen mahasta ihmisten ilmoille :wave:
tammistossa asutaan,missä päin sinä? :wave:
 
Moikka!!

Huomio,huomio...

Täällä olisi myös yksi tuleva 25-vuotias äippä vailla kahvittelu/
kirjoittelu seuraa!!

Esikoinen tulossa ja laskettu aika maaliskuussa. Nyt vko.ja 18+5
Asun Länsi-Vantaalla,Myyrmäen kupeessa B)

Nyt kaikki mielellään tulevat äipät täältä läheltä,vaihdellaan kuulumisia. mulle voi kirjoitella meiliin,mikäli olet seuraa vailla:
lindqvisth@jippii.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 15:01 Neiti PiiPoo kirjoitti:
Mä en varmaan ens viikolla kyllä kykene, mulla on käynnistys tiistaina jos vauva ei ennen sitä synny. Eli oon varmaan maanantaina niin hermoraunio jännityksestä, etten taitas olla kauheen hyvää seuraa :whistle:

joku toinen kerta kun muksu on syntyny? :wave:
 
monsukka

Hei!

kelpaisko kahvitteluseuraksi äiti Helsinginpuolelta, asutaan ihan rajalla kun keravajoen toisella puolella asutaan ja paljojavascript:emoticon('=)')
javascript:emoticon('=)')n tammistossa lenkkeillään

ja äiti on 24 vuotias ja tyttö kohta vuoden:
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 09:26 monsukka kirjoitti:
Hei!

kelpaisko kahvitteluseuraksi äiti Helsinginpuolelta, asutaan ihan rajalla kun keravajoen toisella puolella asutaan ja paljojavascript:emoticon('=)')
javascript:emoticon('=)')n tammistossa lenkkeillään

ja äiti on 24 vuotias ja tyttö kohta vuoden:
=)

kyllä vain kelpaa =) millon treffataan? :wave:
 

Yhteistyössä