Moi!!Mites ootte kalkussa viihtyneet??mekin ollaa siel joskus asuttu mut muutettii pois kun oli saatava isompi asunto.Meillekkin kyllä seura kelpaa ja bussilla pääsee tosi helposti oikeastaa ihan mihin vaan.Missä ja koska haluaisit/ehtisit treffata??vai pitäskö järjestää niin tapaaminen johon kaikki halukkaat osallistuisTervehdys!
Hittolainen.. Nyt vasta löysin tämmösen palstan..
Olen siis 26-vuotias 4-kuisen tyttösen äippä. Kalkunvuoressa asustellaan. Täällä tais joku ollakkin tältä suunnalta?
Uudet tuttavuudet ei olis kyllä meillekkään pahasta sillä päivät ollaan kaksin tytön kans kotona kun mies vetelee unia.. Tekee siis vallan yötyötä.
Liikutaan paljon kaupungissa ja bussilla liikkuminen ei ole ongelma. Myös auto on lähes päivittäin käytössä, toki riippuu miehen menoista.
Kiva olis tutustua sinuunkin, kun melki naapureita ollaan Itse olen 24. Jos haluat ni laita mulle vaikka privana mailiosoittees, suunnitellaan joku puistopiknik tjsp!Heimoi!
Vieläkös oli Jankalaisia mammoja seuraa vailla? Ollaan maaliskuussa tähän muutettu ja poika 3v 9kk ja tyttö 2v 5kk (ja äiti 25v ) olis hyvin kiinnostuneita tutustuun muihin äiteihin lapsineen ulkoilun ja muun mukavan merkeissä.