äitejä siilinjärveltä?

• Viestiketjun aloittaja caro10
  • Ensimmäinen viesti
caro10
oisko siilinjärveläisiä tai vähän pohjosempaa porukkaa?mä ootan esikoista vk 30,ja itellä ikää 29v. ois kiva saada uusia tuttuja täältäpäin!ei tosikoille eikä tiukkapipoille!

ei ihan siilinjärveltä...nilsiästä!
meillä on poika 2v1kk ja tyttö 9kk.
laita sähköpostiosotetta tänne jos haluut kirjotella.muutkin voi laittaa!on kiva tutustua aina uusiin lapsi perheisiin. =)

minäkin
Juu minäkään en siilistä oo, Siilistä 20km pohjoseen, elikkäs Lapinlahen puolella jo. Jos kaipailet seuraa, tai kuka hyvääsä niin mailaileppas osoitteeseen kuosmanen.susanna@netti.fi

Niin oon 22v ja pojat 2,5v ja 1v ja ukkokin löytyy :)

Täällä 29-vuotias äiti ja vajaan vuoden ikäinen lapsi. Uusia ystäviä olisi tosiaankin mukava saada :) Mulla Siiliin matkaa 35 km, Lapinlahti noin 20 km, Nilsiä 25 km. Saa laittaa sähköpostia milkamaaria@hotmail.com

hei siilinjärveläiset ja lähiseudun asukkaat!
olen Helsingistä, vaan sinne päin on mieheni mieli tehnyt muuttaa jo pitkään ja varmaan joskus muutetaankin.
voisitteko vähän kertoa millaista siellä päin on asua lapsiperheenä? onko paivatoimintaa, vanhempien kokooontumisia tms. millaiset palvelut on?
kiitos! =)

Mama! Tämä on kyllä lapsiperheelle unelmapaikka asua. Lapsiperhetoimintaan en ole vielä itse ehtinyt perehtyä, kun juuri vasta muutettiin tänne. Mutta taitaa täältä jotain perhekahvilatoimintaa ainaskin löytyä.. Ja palvelut muutenkin täällä todella hyvät. Laita meiliä, jos haluat rupatella enemmänkin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:02 mama kirjoitti:
hei siilinjärveläiset ja lähiseudun asukkaat!
olen Helsingistä, vaan sinne päin on mieheni mieli tehnyt muuttaa jo pitkään ja varmaan joskus muutetaankin.
voisitteko vähän kertoa millaista siellä päin on asua lapsiperheenä? onko paivatoimintaa, vanhempien kokooontumisia tms. millaiset palvelut on?
kiitos! =)
Kuopion puolelta löytyy ainakin. Avoimia päiväkoteja, väliaikaishoitoa (tai mikä lie lapsiparkki olikaan), vanhemmuuden tukitupa, perhekahviloita..

Yhteistyössä