äitejä nummelasta

moikka!olen mieheni kanssa asustellu nelisen vuotta täällä nummelassa ja olisi kiva saada täältä uusia kavereita,päivät tuppaa olemaan tosi tylsiä yksinään ilman autoa kun mies on töissä..eli siis olen 27-v ja esikoista oottelen,laskettuaika olisi noin viikon päästä eli 7.12.laittakaa viestiä niin tutustutaan.asun aika lähellä nummelan keskustaa :xmas:
 
moikka!eli me asustellaan täällä lähellä lentokenttää,jos sanoo mitään.toi pajuniitty on vissiin siellä prisman vieressä missä on uusi neuvolakin nykyään..tyttöä me kanssa täällä odotellaan syntyväksi =)
 
Juu, ihan oikein paikansit Pajuniityn =). Sulla alkaakin la jo uhkaavasti lähestymään. Ootkos muuten minne menossa synnyttämään? Minä olen synnyttänyt molemmat tyttöset Lohjalla.

Laita mulle privaattiviestiä, jos haluat treffata tai vaikka ens alkuun vaihtaa ajatuksia sähköpostilla.
 
Täällä myös Nummelaan 1,5v sitten muuttanut useamman lapsen äiti vailla kavereita muista äideistä. Nuorimman kanssa tällä hetkellä kotona ja alkaa kohta käymään aika pitkäksi kaksin vauvan kanssa päivisin. Ystäviä en ole täältä vielä oikein löytänyt ja kiva olisi löytää sellainen jolla suht sama elämäntilanne eli vauva ja päivät kotona. =)
Yksityisviestiä voi laittaa tännekin =)
 
täällä ois myös yksi 24-vuotias äiti vailla seuraa.
asustelen kohta 3kuukautisen tytön,miehen ja kahden koiran kanssa ojakkalantiellä tässä lautexin vieressä. eli aika keskustassa :).
ois mukava lähteä vaikka kahvittelemaan tms. jot ei tässä ihan mökki höperöksi tulisi :LOL:
tulikos xmas babylle tyttö?!
 
Juu meille syntyi tyttö,joka täytti tänään jo kuukauden.olis kiva tutustua muihin äiteihin nyt kun tää arki on tästä lähteny vauvan kanssa käyntiin.laittakaa tänne aluksi viestejä,yritän hommata itelleni uuden sähköpostiosotteen ei meinaan suostunut tuo edellinen enään avautumaan ollenkan =)
 

Yhteistyössä