Äitejä Mikkelistä

Itselläni myös ensimmäinen lapsi. Muutaman päivän päästä pieni prinsessa 3kk ikäinen <3
Ikää miulla on 21v.
Hmm, itse en osaa vielä sanoa perjantaista. Oli kyl suunnitelmis tulla Mikkeliin päin, kun pitää käydä koululla keskustelemassa opinnoista, jos nyt saan sinne perjantaille ajan. Mut jos en saa nii muutenkin varmaa tulen ja sitten vauvan kanssa :)

olis kanssa yks 22v äippä vailla seuraa :) mulla on 2 v tyttö ja reilun kk päästä olisi kuopuksen laskettu aika =) ollaan asuttu täällä vasta vähän aikaa,ja entuudestaan tuttuja ei ole, olisi kiva tutustua muihinkin äiteihin :)

kiva et löytyy jostain ees seuraa :) Ei tosiaan ole enää pitkä aika laskettuun aikaan, on aika menny tosi nopeeeta ton esikon touhuja seuraillessa ja uuteen paikkaan tutustuessa :) Asutaan tällä hetkellä Laajalammella, mut hakusessa on koko ajan vuokra asunto rivarista :) mut taitaavat olla tällä hetkellä aika kiven alla, mut odotellaan :)

Onko teillä useastikki tapaamisia? :)

Heiiii Naiset :)

Juu, tuota tapaamista miekin mietin itsekseni. Ei ole tuttuja tai kavereita täällä päin, tai ylipäätään kavereita kellä olisi lapsia. Niin olisi todella mukava jakaa joidenkin kanssa näitä arkisia huolia :)

kiva et täällä olis joku muukin kiinnostunu tapaamaan :D on nimittäin aika yksinäistä,kun ei ketään tunne. Ollaan käyty muutamissa perhekahviloissa tytön kanssa,mut tuntuu et kukaan ei oo halukas oikein juttelemaan mulle, kun oon niin "nuori" muihini äiteihin verrattuna, tai sitten vaan kuvittelen :D

joo :) meidänhän lapsosilla on ikäeroa,mut ei siitä varmaan ongelmaa synny! :) kyllähän me äiditkin seuraa kaivataan :) mistä tunnistan teidät?ja siis siinä kävelykadulla akselin edessä varmaan?oon vasta muuttanut niin en oikein paikkoja tiedä :)

Yhteistyössä