Äitejä Malmilta tai lähistöltä!

Täällä olisi yksi äiti Malmilta. Minulla on 2v poika ja toista odotellaan syntyväksi kesäkuun lopulla =)
Mulla loppuu kohta työt (määräaikainen työsuhde) jonka jälkeen jään kotiin, olisi mukavaa löytää mammaseuraa tästä ihan läheltä :D
 
täällä olisi äiti Pihlajanmäestä. minulla Joulukuun 3päivä syntynyt tyttö :heart: En oikein tunne tämän alueen äitejä ja olisi mukava saada tosiaan lenkki seuraa yms. Ja lapsen kasvaessa tietysti olisi kiva että lapsellakin olisi leikki seuraa!
 
Meillä tuolla kaksi vuotiaalla pukkaa aika hurjaa uhmaa päälle. Herrasta löytyy aika paljon temperamenttia kun sille päälle sattuu :D
Kakkosen odotus on edennyt puoleenväliin, tarkalleen tänään olisi viikkoja 20+4. Pahoinvointi on loppunut mutta tilalle on nyt tullut melkeinpä jatkuva närästys joka on kyllä niin ärsyttävää :kieh:
 
Niinpä se alkaa heti aamusta ja kestää koko himputin päivän. Rennietä olen kokeillut mutta helpottaa vain jonku 10 min :headwall: Maito helpottaa myös vähäsen mutta ei sitäkään jaksa koko aikaa juoda :)

Itse olen töissä vielä pari kuukautta joten en pääse päivisin treffaamaan. Iltaisin kylläkin jos sellainen kiinnostaa..?? Mulla loppuu työt tuossa maalis-huhtikuun vaihteessa jonka jälkeen jään kotiin kasvattamaan mahaani :D
 
Moikka!

Kiva Tuikku, kun löysit meidät :)
En olekaan kerennyt täällä juurikaan käymään, kun on ollut kaiken näköistä hommaa täällä kotona. Sunnuntaina olis nimittäin ristiäiset. Tuikku mä olisin kiinnostunut lenkkeilystä päiväs aikaan ja voidaan mennä myös iltasella vaikka kaikki kolme :)

Pitäisköhän meijän vaihtaa vaikka s.posti osoitteita niin vois sopia tarkemmin asioista eikä tarviis täällä julkisesti levitellä kaikkia tietoja, vai mitä mieltä olette?

Mua vaivas tässä viimesessä raskaudessa koko ajan närästys, se on tosi pirullista! Mä söin levy kaupalla Rennietä ja Antepsinia vuoroin, eikä ne oikeen tahtoneet auttaa :/
 
Moikka :)

Olisi kyllä todella kiva lähteä lenkille myöskin päivällä ja miksei myös iltasella kolmisteen!
Ootko marsu kokeillut Samariiniä? mulla autto se aikas hyvin!
Vois ens viikolla katella tuota lenkkeilyä jossain vaiheessa!? minä ite nyt vähän puoli kuntoinen niin ei oikein viiti ulos lähteä. Mutta jospa tämä ei kunnon flunssaksi edes kehittyisikään :) Mutta hei ehdotuksia lenkkeily päiväksi?
 

Yhteistyössä