Äitejä Leppävaaran lähistöltä?

Onko täällä äitejä Leppävaaran läheltä? Olen 28-vuotias esikoista odottava tulev äiti. Olemme muuttamassa nyt kuun vaihteessa Leppävaaraan ja olisin kovin kiinnostunut tutustumaan lähiseudun äiteihin tai tuleviin äiteihin. En tunne alueelta ketään ja olisi kivaa jos sillä suunnalla olisi aikuistakin seuraa =)

Muutettiin juuri vuodenvaihteessa Leppävaaran lähistölle Kauniaisten rajalle. ( "paluu Espooseen" ) Laskettu aikakin menee ihan samoissa Tipin kanssa :D

Esikoista odotetaan ja kun tuttavapirissä ei vielä oikein ole samassa tilanteessa olevia, niin seura olisi ihan tervetullutta:)

Asutaan kans Espoos, ei kylläkään ihan Leppävaarassa vaan Tapiolassa (bussit kulkee). Nyt osui silti niin samanikästä porukkaa, että oli pakko kirjoittaa.

Elikkä oon 29v ja esikoista ootellaan (laskettuaika toukokuun lopulla). Vähän samassa tilanteessa oon kuin MiuMiu eli tuttavapiirissä ei ole vielä "pieniä ihmeitä" ja seura ei olis pahitteeks.

Me tehtiin paluumuutto Helsingin Kalliosta Espooseen. Mies sekä minä ollaan kumpikin lapsuus täällä vietetty. Saa tännekin päin laittaa yksityisviestiä! Bussit kulkee ja lähijunalla pääsee, (luotettavammin ehkä sillä bussilla :D )

Mä ainakin oon alottamassa määräämättömän pituisen "loman" ensiviikon jlk eli olisko ideaa ottaa treffit esim. Sellossa joku päivä vkolla 15. vois sopia tarkemmat speksit yksityisviestillä.

Treffit Sellossa on hyvä idea! Tosin itse en päivällä pääse paikalle, töitä pitäisi tehdä vielä tämän kuun loppuun ennen äitiyslomaa. Mutta vointikin on täällä ollut sen verran hyvä, että eiköhän se sinne asti mene ilman saikkua tms.

Moi!

Mahtuisko mukaan vielä yksi mamma?? :wave: Olen 29v ja toisen lapsen laskettu aika olis kesäkuun alkupuolella. Asun pohjoisespoossa, mutta bussilla pääsee hyvin kulkemaan. Olen sairaslomalla ja pian alkaa äippälomakin jo! =) Kaipaan seuraa shoppailuun, kahvitteluun, puistoiluun, kävelylle jne. ihan kaikki käy! Olis kiva tutustua muihin! =)

Täällä kanssa (pohjois) Espoossa asusteleva 24 v, 1v pojan äiti.. Olen koko ikäni asunut Espoossa, mutta pari kk sitten muutettiin tännepäin ja ei päivällä ihan kamalasti ole kavereita lähistöllä..

Yhteistyössä