äitejä jyväskylästä?

Hei!

Täällä olis kohta 23 täyttävä kahden lapsen äiti jyväskylästä. kaipailisin uusia ystäviä elämääni. Lapset on 12/04 ja 10/09 joten nuorimmaisen kanssa vietän päiväni kotona kokopäiväisesti ja olisikin mukava löytää lenkkeily tai ihan vaan kahvittelu seuraa :)
 
Hei!

Vastaan nyt, vaikka olenkin liian vanha tähän ryhmään... Olen jo 40. Nuorin on 08 ja sitten on kaksi noita koululaisia. Jouluun asti olen kotona. Asutaan Lutakossa. Muutettiin Jyväskylään vasta heinäkuussa. Lenkkeily sujuisi kävellen... Kuntoilu tekisi kyllä terää!
 
:D lenkkeily sujuu itsellänikin kaikkein parhaiten kävellen :) iällä ei ole väliä kunha kemiat edes jossain kohdin kohtaa ja uudet ystävät ovat aina tervetulleita tähän kotona kykkimisen sijaan. Me asustellaan säynätsalossa saaren suojissa mutta onneksi auto löytyy että pääsee liikkumaan kun tuntuu ettei täällä suunnalla asu ketään joka kaipailis ystäviä :)
 
Tääl ois kans mamam vuosmallia -88 ja asun aviomieheni ja kahden vauvani kanssa lutakossa. Vauvat on syntyneet 01/09 ja 01/10. Esikoinen on tyttö jo kuopus poika :) Etsin kans lenkkeily seuraa ja juttu/kahvittelu kaveria. Minulle voi laitella viestiä :)
 

Yhteistyössä