Äitejä Jyväskylästä/Tikkakoskelta?

Vähän ollut taukoa kirjoittelussa. Täällä kesä on alkanut mukavasti, mies jäi tänään kesälomalle ja kovasti olisi menoa :) Harmiks sai pitää nyt vaan 2viikkoo ja loput sit joskus kun kiireisin aika menny ohite :/ Mitä teille virvuli87 kuuluu? Onko ollut kovin tuskanen olo? Vai joko ootte saaneet pienen kotio :) ? Kuinkas remontin laita?
 
Ippe Saitko mun yv:n?
Masuilija Pikkuinen vielä masussa, mutta eilen gravidassa tuumasivat ettei enää kauaa olisi..Tiedä sitten :D!
Remontti venyy..Huoh...Niinhän nämä aina tahtovat kai venyä. Minkäs mahtaa.
Oi laatuaikaa teille<3..Nauttikaa!
Tahtoo olla vähän meilläkin sama tilanne miehen lomien kanssa.

Nyt oon itse flunssassa ja pojan kanssa kotona..Hirmuisen vilkas poitsu kun on, niin levosta ei kyllä ole tietoakaan.. Mutta jospa tämä tästä!
Olis ihana lähteä rannalle..Mutta kaippa tässä joutuu vielä hieman odottelemaan :D.
Nyt ois rv 38+3<3
 
Viimeksi muokattu:
Huh meidän lomareissut tyssäsivät ennen kun alkuun päästiinkään. Auto päätti mennä rikki ja sitä selviteltiin ja selviteltiin missä vika kun auton tietokoneeseen ei pääse käsiksi että pystyis lukemaan vikakoodit. Noh tuolla seppälässä on se joku opel guru ja osas sit heti sanoa että todella harvinainen vika ohjauspoksikohan se nyt oli rikki, eli auto voi tehdä koska vaaan ihan mitä vaan. Jeejee ja korjaus maksais tietty enemmän mitä ton koko rotjakkeen arvo on.
 
Tarkotus oli lähteä kauhajoelle sukuloimaan ja helsinkiin hotelliin pariks yöks. Nyt sit ollaan kotosalla ja käytiin hakemassa maalia ja maalataan yks olohuoneen seinä, parempi olis onnistua oli sen verta tyyristä maalia. Ja yllättäen kun maali oli valittu myyjä sano että se on niin vaativa maali, että ammattilaisetkaan ei yritä siitä saada tasasta. Että hyvä tuuri senkun jatkuu :D :D No nuo kesäloma reissut sit siirty miehen toiselle kesäloma pätkälle jos vain ollaan sillon saatu uus auto.
 
Heip!
Masuilija: onnistuiko seinä?

Meille syntyi viime tiistaina tyttö<3.
Ollaan tässä jo viime perjantaista asti oltu kotona. Neiti nukkuu päivällä 4-5h unia mutta yöllä herää syömään 2h välein...Pikkuhiljaa rupeaa olemaan panda-silmät :D..Huoh!
 
Enpä ookkaan huomannut Virvuli87 että oot kirjottanut tänne :/

No vähän myöhässä, seinästä tuli aivan ihana :D Onnea tytöstä, menikö synnytys hyvin?

Meille syntyi kanssa 24.9 tyttö <3 Hieman kiireellä päätti tulla ja syntyi meidän vessaan isin kätilöimänä, kun ambulanssi ei ehtinyt paikalle <3
Meidän neiti nukkuu päivät, herää 3h välein syömään ja valvoo koko päivän aikana ehkä sen 2h. Ja yöllä sitten valvoo putkeen sen 2h ja syö 3h välein suunnilleen. Ihme kyllä ei oo vielä verottanut mulla, oon niin pirtee, kun vertaa raskausaikaan kun hb oli niin alhanen. Jaksan tehä kaiken moista päivisin :) Meidän pikkusella on nyt silmätulehdus ja nuha ja siks aika kiukkunen ollut :/
 

Yhteistyössä