Äitejä Jyväskylästä/Tikkakoskelta?

Heip!
Olen kohta 3vee pojan äiti ja kesällä heinäkuussa syntyy toinen pikkuinen <3.
Meillä olisi kesällä edessä muutto Tikkakoskelle. En tunne ketään sieltäpäin, joten olisi kiva löytää joku jonka kanssa käydä puistossa/kahvilla/lenkillä yms :).. Eikä tämä nyt pelkästään Tikkakoskelaisia koske, muutkin saa vastailla jos mammakamua kaipaa :)..
Käymme toki jo nyt Tikkakoskella sillä meillä on siellä remontti kesken, eli tapaamaan pystyis jo aiemminkin :)..
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Meillä on tässä samalla Äidit 20-30v-osastolla keskustelu "Esikoisen odottajia Jyväskylästä?"-keskustelu meneillään. Meitä on siellä neljä odottajaa Jyväskylän seudulta. Esikoisia kaikki odotellaan kesäksi syntyväksi, mutta tokihan mukaan mahtuu aina yksi jo "valmis" äitikin :) Eli tervetuloa sinne mukaan!
 
Moi! Keskiviikkoisin kokoontuu äitilapsikerho (vai mikä lie avoin päiväkerho se nyt oikeelta nimeltään on..) klo 9.30-11.30 Tikkakosken srk:n tiloissa. Tule käymään siellä, mä käyn 2-vuotiaan tyttöni kanssa siellä. Olisi kiva löytä uusia kavereita, mut oon vähän arka tapaamaan ihan tosta vaan. Olis turvallinen paikka nähdä, ja siel käy paljon porukkaa. Ens ke kerhoa ei ole, mut viikolla 16 taas muistaakseni on. Jos haluisit tulla, mut et osaa paikalle, laita vaik viestiä mulle.. Tai voishan sitä ehkä uskaltautua tapaamaan jossain, mut asun vähän syrjemmässä kuin keskustassa..
 
Heip! Pääsen pojan kanssa käymään viikonloppuisin Tikkakoskella nyt ennen kesää.
Eikös siinä Tk:n takana ole joku puisto, siinä vois treffata tässä joku vkl :)? Eikä mua tarvitse jännittää :)..Oon lähihoitajaksi valmistuva, pienen temperamenttisen/ pilke silmäkulmassa olevan pojan äiti.
Meidän esikoinen aloittaa siinä kirkolla syksyllä kerhon ja asutaankin sit aika kävelymatkan päässä siitä, joten tiedän paikan :), jos nyt sattuis niin hyvä mäihä että päästäis ennen kesää siellä kirkolla käymään.
Hmm eikö ens ke ole viikkolla 16?
 
Millos oot seuraavan kerran tulossa Tikkakoskelle? Voishan sitä käydä siin keskustan leikkikentällä, aina noi lapset sinne haluaakin.. Huomenna olis kerho, mut en tiiä pääsenkö, kun auto on rikki.. Naapurin kyydillä tosin vois yrittää..
 
Voi ei, tuleekohan liian myöhässä vastaus..

Jos nyt kerkeet tän lukee, niin mites olis sunnuntaina? Sunnuntaina on srklla vapputapahtuma, mihin ajattelin lasten kanssa mennä (älä pelästy, en oo mikään hihhuli), se alkaa klo 11, mitä siel menis, ehkä tunti. Sen jälkeen vois käydä siinä leikkikentällä Tikkatupaa melkein vastapäätä.. Olisko sulle huono aika klo 12?

Huomenna lauantainakaan ei kyl oo mitään ohjelmaa, mut et varmaan kerkee vastata..
 
Sain sen syn yv viestin vasta nyt ja yritin vastata siihen...Mutta se ei näy lähetetyissä, saitkohan sitä? Oon niin haka näiden kanssa :D.
Kiva että ilmoitit vaikka näinkin sen vasta näin myöhään...Ihmettelinkin vähän.
Nyt vkl ollaan talolla, joten vois olla mahkuja puistoilla?
 
Moikka!

Täällä kanssa yksi tikkakoskelainen äiti kaipailee puistoilu ja kahvittelu seuraa. Mulla lapset 3v, 2v, ja vauva. Me itseasiassa Virvuli87 varmaan tunnetaankin? Ollaan oltu samassa koulussa jos päättelin oikein kuka olet ;)
 
Heip!
Tänne vaan masuilija ja mandor. Me itseasiassa käydään vihtavuoressa jonkin verran... Siellä on yks ihana uimaranta ja miehen sukulaisia. Tikkakoskeltahan ei vihtavuoreen kauaa autolla hurauta.
Sehän se tosiaan noissa mammapiireissä miinuksena tahtoo ollakin..
Onko sulla minkä ikäinen/ikäisiä vai odotatko ensimmäistä :)?

Mandor: Mä tässä jo yks päivä vähän mietinkin että pyöritköhän sinä täällä ja hoksaatkohan mua :D..



Olis tosiaan kiva saada puistoilu/lenkkeily/kahvittelu yms seuraa.. Millos treffailtais?
Nyt viikonloppuna ollaan siellä tikkakoskella talolla koko poppoo ja sit heinäkuussa jo pitäs siellä asuakin...VIIMEISTÄÄN :D!
 
virvuli87 Mulla on yksi 1v1kk poika ja toista odotellaan rv24 menossa :) Lähellähän tää tikkakoskea tosiaan on :) Tarkotat varmaan tota brittilänrantaa? Me käytiin tuolla brittilänrannassa ajelemassa, mutta ei uimarantaa sieltä löydetty, vaikka tiedän että siellä sellanen pitäis olla :D Täytyy varmaan ihan urakalla lähtee etsimään.
 
Aivan, voi miten pikkuinen vielä ^^. La sulla vissiinkin syyskuun alussa? Miten on raskaus sujunut? Mites ootte vihtavuoressa muuten viihtyneet?
Kauhea kysymysryöppy :D!
Meillä rupeaa pahin uhma esikoisella helpottamaan..Saas kuitenkin nähdä mitä sitten vauvasta tuumaa. Nyt ainakin kovasti odottaa ja kaikille hehkuttaa että hänestä tulee kesällä isoveikka ja sitten hän ottaa vauvan syliin ja hoitaa <3..

Mulla on rv 32+5 menossa ja mammaloma lähenee.

Hmm... En itseasiassa tiedä sen rannan nimeä, mutta on aivan ihana :).
Juu lähellä tosiaan on :)..Ja tuossa viime vkl:na sanoin, miehelle että vihtavuoren suuntaan ois ihana lähteä lenkille..Näyttää olevan hyvät tiet jopa laukaaseen asti :D.. Paljon ulkoilijoitakin näkyi. Rullaluistelu villitys sielläpäin..
Täytyykin ottaa sinut mukaan kun sinne käpsylle lähden tai mennään sit lasten kanssa uimaan kunhan vedet vähän lämpiää :).
 
Joo syyskuun 20pv olis la. Raskaus on ollut todella helppo esikoisen raskauteen verrattuna. Pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan. Ainoostaan nuo liitoskivut on huomattavasti kovemmat. Vihtavuoresta ollaan tykätty hirmu paljon, aivan erilaista kun kaupungissa. Ja minä kun vannoin etten koskaan maalle muuta :D Ja täällä sitä ollaan ja niin kovasti tykätään. Tosi paljon lapsiperheita ja lapsiystävällistä aluetta :)
 
masuilija:
Niinpä tosiaan syyskuun loppuunhan se sulla menee eikä alkuun :D..
Kiva kuulla. Mekin mietittiin ensin vihtavuorea. Mutta silloin kun taloa etsittiin, niin sielläpäin ei kauheasti ollut myytävänä meille mieluisaa, joten päädyttiin tikkakoskelle.
Itse tykkään vihtavuoresta myöskin juuri sen takia, kun on niin maaseutua. Kesällä varsinkin on tosi mukavan oloinen paikka. Niinpä, vannomatta paras ;)..
Täällä alkoi eilen rv 33 ja masu-asukki voi hyvin.
Huomenna esikoinen täyttää kolme ja perjantaina jää hoidostakin pois. Paljon muutoksia ois taas elämään tulossa :).
 
Me ostettiin täältä rivari asunto, tää on näitä tehtaan vanhoja asuntoja ja aivan ihana :) Ja tuolla brittilänrannassa on ihan uusia omakotitaloja, sellanen iso alue. Eli paljon uusia ihmisiä muuttanut tänne pienen ajan sisään :) Täällä nähtävästikkin on tuo pyöräily ja rullaluistelu muodissa kun koko aika niitä näkyy.
Onnea teidän 3v:lle :) Muutokset on mukava tuulahdus aina välillä.
 
Heip taas:)!
Aivan :). Kuulostaa ihanalle. Itse asuin aikoinaan tourulassa niissä tehtaan entisissä asunnoissa. Rakastuin korkeaan huone korkeuteen ja isoihin ikkunoihin, leveisiin ikkunalautoihin ja lasioviin^^.. Muuta ihanaa niissä ei sitten ollutkaan..Sijainti todella kurja.
Meillä taloremontti sen kun vaan venyy :/.. Nyt rupeaa jo iskemään pientä paniikkia. Supistelee välillä aika kovastikin jo.. Saas nähdä kuin käy :D..
Rv34+2
Tänäänkin taitaa tulla tosi ihana ilma, täytyy lähteä vähän ulkoilemaan.
Kivaa päivää!
 
Moikka. Ajattelin pompata kommentoimaan kun tämmöseeen ketjuun törmäsin..Tikkakoskella siis asustelen parin koiran ja esikoisen 3kk kanssa.Koko ikäni melkeen täällä asunu että tuttuja kyllä löytyy,mutta aina ois hauska tutustuu uusiin ihmisiinkin.:hug:
 

Yhteistyössä