Äitejä, jotka syntyneet 1978?

Elikkäs äideille, jotka syntyneet 1978..

Montako lasta ja minkä ikäisiä? Jos haluat, niin voit kertoa muutenkin elämäntilannettasi.
Kiinnostaa vaan, mitä muut samanikäset touhuilevat..

Meillä siis kaksi lasta, poika 4v ja tyttö pian 6,5kk:tta.
Mies on 29v ja koirakin löytyy.
Muutettiin juuri pääsiäisenä, vuoden rakennusajan jälkeen, omaan kotiin..
Äitiysloma loppuu heinäkuun lopussa, kun mies pitää elokuun pidennettyä isyyslomaa. Hoitovapaalle jään luultavasti ainakin vuoden loppuun asti, kun tyttö täyttää marraskuussa vuoden.
Työpaikka on, mutta saa nähdä mitä tässä keksitään..
 
Täällä yks äiti :wave:

Olen naimisissa ja lapsia meille on siunaantunut kaksi kappaletta, tyttö joka täytti 8v äskettäin ja poika joka kohta täyttää 3v. Asustamme omakotitalossa täällä korven keskellä. Poika kun täyttää jo 3v, niin olen ajatellut ruveta perhepäivähoitajaksi ehkä. Tilat siihen hommaan tarjois tosi hyvin toi meidän pääty asunto, joka on nyt tyhjillään. Aikasemmin siinä asu pariskunta, mutta ei enää kun he rakennuttivat oman omakotitalon. Toinen vaihtoehto ois palata vanhusten palvelutaloon töihin, siellä on kuulema aina miulle työpaikka auki. Olen ollut siellä jo opiskelija aika töissä, muuta työpaikkaa en ole tarvinnut =) <br><br>
 
Täällä myös -78 äippä. Yksi tyttö, syntynyt 10/05. Haaveissa toinen lapsi tässä vuoden, kahden sisällä =) Aviomies kuuluu myös perheeseen (häät oli viime lauantaina). Omakotitalossa asustelemme. Itse valmistuin media-assistentiksi alkuraskauden aikana, eli ei ole vielä työpaikkaa, jonne palata äippäloman jälkeen.
 
Heli
Täällä on kans äiti,joka on syntynyt vuonna 1978.Ollaan naimisissa ja meillä on 5kk ikäinen reipas poika.Lisäksi meillä on kissa ja koira.Äitiysloma loppuu syyskuussa ja saan jäädä hoitovapaalle kotiin.Olen ainakin siihen asti kotona,kun poika täyttää kaksi vuotta.Vakituinen työpaikka saa odottaa vielä.Mies on töissä.Suunnitelmissa on ostaa oma tontti ja alkaa rakentaa omakotitaloa,jossa on aikanaan pihaa pojan ja koiran peuhata.
Poika on vielä täysimetyksellä ja kiinteitä aletaan maistelee,kun hän on puolen vuoden ikäinen.Yöt poika nukkuu hyvin,ilta kahdeksalta nukkumaan omaan sänkyyn ja aamu kuudelta tai seitsemältä herää.Yöt varmaankin tulee muuttumaan,kun hampaita puhkeaa ja aloitetaan kiinteät.Poika jokeltelee ja naureskelee.Hän pyörii ympyrää mahallaan ollessaan,mutta eteenpäin tai taaksepäin ei osaa mennä. Aurinkoisia päiviä teille kaikille! :)
 
:wave: Täällähän mie!

Juu, kolme on noita ipana-apinoita. P -01, T -03 & P -05. Lisäksi kuuluilee mei perheeseen miehein (iha laillisesti vihitty) sekä 2 kauhu-kattia. Kaakkois-Suomessa asustellaan ihan kaupungin rivarissa vuokralla, oma koti kiikarissa... :p Ei kai tässä muuta ku vallan mainioita kevätpäiviä kaikelle kansalle!!!! B)
 
Hoppatossu
moi! täällä yksi yhtä nuori äiti!!

mulla on kaksi tyttöä, -99 ja -05 :heart: :heart:
naimisissa olen nyt viidettä kuukautta ;) , mut yhdessä ollaan oltu 9-vuotta :heart:
kerrostalokolmiossa vuokralla :x kunnes oma koti löytyy!!

mitään vakityötä ei ole, teen vähän mitä sattuu.. opiskellut olen ammatin, mutta töitä ei tahdo alalta olla :/
nyt olen kotona ainakin vuoden vielä, kun oma muru esikko lähtee ekaluokalle kouluun :'( :'(

aurinkoista (vaikka tällä hetkellä hyvinkin sateista) kesän alkua kaikille!!!
 
Tää myös :wave:

Esikoinen 6vko huutelee tuolla makuuhuoneessa isukkinsa kainalossa.
Asutaan omakotitalossa joka ostettiin tuossa puol vuotta sitten. Pohjois-Savossa majaillaan.

Yhteistä taivalta vasta 2v takana, mutt toivottavasti edessä vielä elinikä.. :heart:
 
:wave:
Avioliitossa kohta 5 vuotta, mies -76 syntynyt. Kaksi lasta, poika -03 ja tyttö -05. Lisäksi taloudessa kaksi koiruliinia. Asutaan ok-talossa. Itse olen hoitovapaalla tällä hetkellä. Mies tekee töitä piiiitkiä päiviä.
 
Täällä myös yks äiti vm 1978

Reilu kymmenen vuotta aviomieheni kanssa yhtä pidetty ja kaksi lasta saatu. Poika 6 vuotta, lähtee syksyllä eskariin ja tyttö 3,5 vuotta. Kotiäitinä olen ilman mitään tukia, et miehen palkoilla elellään. Omakotitalo on tulevaisuuden haave... Vauva olisi toiveissa saada ensi vuoden aikana.

Hyvää kesää kaikille :flower:
 
Tääl viel yks lisää :wave: . Elikkäs lapsia 2. Esikoinen aloittelee koulutietä kuluttamaan syksyllä ja nuorin on nyt 5kk. Kotona oleskelen ainakin muutaman vuoden, mies työssä raataa ja omassa (vähän pankinkin) talossa asustelen kera lapsien ja miehen.
 
Minä myös vm-78 :) . Mies on vm-79 ja meillä on yksi lapsi. Tyttö syntyi 10/2005. Asumme omakotitalossa maalla. Työelämään palaan näillä näkymin vasta tammikuussa -07. Häitä olemme suunnitelleet myös alkuvuodelle -07 :heart: . Päivät kuluu nopeasti tytsyn kanssa. Usein myös ystäviä tapaillessa, pihaa laittaessa, kotia remontoidessa, shoppaillessa ym. Elän kyllä tähän asti elämäni parasta aikaa :) . Pikkukakkosesta usein haaveillaan, mutta hetki pitää malttaa vielä ootella B) .
 
Täällä myös yksi äiti, joka on syntynyt v. -78.
Avioliittoa takana reilu vuosi yhdessä ollaan oltu kuitenkin jo 8v.
Yksi lapsi, syntynyt 02/05 toinen tulossa 12/06.
Omassa kerrostalokolmiossa asutaan ja rivarista tai omakotitalosta haaveillaan.
Töissä käydään molemmat, mutta onneksi pian koittaa kesäloma ja loppuvuodesta alkaa mammaloma =)
Onnellisia ollaan!
 
Täällä myös yksi äiti, joka on syntynyt v. -78.
Avioliittoa takana reilu vuosi yhdessä ollaan oltu kuitenkin jo 8v.
Yksi lapsi, syntynyt 02/05 toinen tulossa 12/06.
Omassa kerrostalokolmiossa asutaan ja rivarista tai omakotitalosta haaveillaan.
Töissä käydään molemmat, mutta onneksi pian koittaa kesäloma ja loppuvuodesta alkaa mammaloma =)
Onnellisia ollaan!
 
Kolmen villin vekaran äiti
poitsu 4/00 menee eskariin nyt elokuus, tyttö 10/01 ja poitsu 09/04
Asustelemme etelä-pohjanmaalla
Olisi kiva saada ympäri suomen tuttava perheitä
Laitappa viestiä ihan kuka vaan
 
Tata
Meillä 10/05 syntynyt tyttö. Mies 35v ja leipurina työskentelee. Itse olen lähihoitaja ja palaan töihin heinäkuun lopulla. Syyskuun lopussa on häät ja toista lasta kaavaillaan parinvuoden sisällä jos onnistuu... sekun ei meillä ole ollut helppoa. keskenmenoja on ollut riittävästi
 

Yhteistyössä