Äitejä Joensuusta

tepastin Meistä olisi kiva nähdä teitä ja olen perjantaina yksin poikien kanssa kotona niin mukava, jos pääsisitte käymään. Kai teille käy, että tulette meille, meillä kun ei ole autoa käytössä, kun mies sitä tarvitsee. Klo 9.30 sopii.

mammy Ilmoittele, jos pääset tulemaan.
 
mii-tu mitäs tykkäsitte uudesta harrastuksesta? Harmi, että meillä jäi nyt välistä, oli yli miun laatiman budjetin, vaikka tiesinkin että aika kallista on :D

Olisiko treffi-innostusta? Me tosin päästään taas vasta viiden jälkeen mukaan.
 
tepastin Minä olisin tykännyt uudesta harrastuksesta, mutta poika ei. Pari kertaa käytiin kokeilemassa, mutta ei meidän poikaa kiinnostanut. Halusi vaan koko ajan lähteä pois, eikä olisi malttanut istua paikoillaan. Parempi oli sitten lopettaa ennenkuin kerkisin maksaa kalliin lukukausimaksun. Hyvä puoli asiassa oli, että kokeilu oli mahdollista ettei tarvinnut heti päättää jatkosta. Pienemmän pojan kanssa jatkan harrastusta ja hän ainakin tykkää. Tosin onhan se ihan erilaista tuon ikäisille.

Me ainakin ollaan halukkaita treffeille. Ilta-aika sopii meille. Yritetään nähdä lähiaikoina.
 
Mulla olis me&i lastenvaatekutsut ens viikon tiistaina klo 17.30 alkaen :) kiinnostaisko ketä?lapset voi ottaa mukaan,asutaan reijolassa ja bussilla pääsee tarvittaessa ihan kulmille asti:) miitulle laitoinkin facebookin kautta viestiä jo ;)
 
Laitoinkin jo sulle mammy viestiä, että mekään ei päästä. Pienempi pojista on ihan tukkoinen ja oksentelee yskänpuuskan tullessa. Tänään nousi myös kuume. Kovasti olin kyllä tulossa, vaatteet on tosi kivoja.

Mutta nähdään joku toinen kerta. Meille käy aamupäivät ja iltaisinkin päästään. Tosin jos kovia pakkasia vielä tulee niin silloin ei ole aamupäivisin autoa käytössä, mutta meillehän saa tietysti tulla kyläilemään:)
 
mammy Mitenkäs sujui lastenvaatekutsut, sorruitko itse tilaamaan?

Meillä on nyt molemmat pojat kipeinä, vanhemmalle nousi tänään kuume ja on tosi kipeän oloinen, virta ihan poissa pikku miehestä. Pienempi sai eilen antibiootti-kuurin korvatulehdukseen. Samaan aikaan tekee hampaita, joten kyllä toista nyt koetellaan. Kunhan itse vaan pysyisi terveenä, että jaksaisi hoitaa pikku potilaita.
 
Hyvin meni kutsut ja tosi kivasti oli porukkaa:) tilasin kaikille lapsille jotain:)

meillä ollaan oltu terveinä onneks. Mitä nyt typykällä hieman räkäsyyttä,kun tekee ylähampaita..viides hammas nyt tulossa eli ei vielä loppua näy :D
 
mammy Aikaseen teillä on ruvettu hampaita tekemään. Meillä molemmilla pojilla eka hammas puhkesi vasta 7 kk:n iässä. Nyt nuorempi on 10kk ja 6 hammasta on.

Meillä podetaan nyt mahatautia. Viime yönä isompi pojista rupesi oksentamaan. Mutta kunhan taudit on voitettu niin sitten voitais järjestellä treffejä, oisko innokkuutta tapaamiseen?
 
Meidän koko perhe sairasti mahataudin, mutta nyt se on voitettu. Kunpa ei uutta tautia vaan enää tälle talvelle tulisi.

Mitenkäs olisi treffit ensi viikolla, mikä päivä sopisi? Vai oletteko ensi viikolla lomailemassa ja muita suunnitelmia silloin?
 
Meille käy myös tepastinin mainitsemat päivät. Missäs nähdään? Ja onko muita tulossa treffeille?

Nyt ois jo mukava nähdä vaikka puistossa, meillä ainakin poika viihtyy ja saa siellä purettua energiaansa.
 
Moi kaikille!

En jaksanut lukea koko ketjua, joten kyselenkin näin että onko Joensuussa paljon tekemistä vauvaperheille? Olen parikuisen vauvan äiti ja tarkoitus olisi muuttaa Joensuuhun "osa-aikaisesti" eli miehen työn perässä ollaan alkuviikot siellä ja loppuviikot kotimaisemissa. Olisi kiva jos sieltä löytyisi puuhaa päiväsaikaan ettei tarvitsisi ihan kämpillä homehtua :) Ainakin MLL:n perhekahviloita siell näkyy olevan, ilmeisesti keskustassakin jossain?
 
Moikka!

En tiedä, onko ketju miten aktiivisesti käytössä, mutta seuraa kaipailtaisiin. Mie oon 27v ja poika on 5kk. Ollaan päivät kotosalla kaksin arkena, olisi kivaa saada kahvittelu, leikki ja ulkoiluseuraa :) Ei oikein tunneta vauvaperheitä täällä päin ja sukulaiset asuu kaukana. Olisko ketään? Laittakaa vaikka yv:ä :) Olis tosi kivaa :)
 
Terve vaan kristiina ja salliina. Missä päin joensuuta asustelette? Me asustellaan rantakylässä mieheni ja 4 kk pojan kanssa. Rantakylään avattiin juuri uusi perhekahvila, en kyllä vieläkään muista tarkkaan minne, mutta oli muistaakseni avoinna aina suunnilleen 10-14 jona aikana siellä voi käydä. Kehuja olen kuullut, olisi tarkoitus itsekin käydä paikka tarkistamassa poitsun kanssa!

Rantakylän kirkolla järjestettävää Ekavauva-ryhmää suosittelen! ilmeisesti teillä molemmilla ensimmäinen lapsi kyseessä? itse olen käynyt muutaman kerran pojan kanssa ja molemmat on tykännyt kovasti! kerho kokoontuu joka torstai 9.30-11, ainoa "ohjelma" on pieni hartaushetki, muuten vain mukavaa yhdessäoloa ja seurustelua! Itse odotan kovasti aina torstaita, jotta pääsee vaihtamaan kuulumisia muiden äitien kanssa, sinne vaan rohkeasti mukaan!
 

Yhteistyössä