Äitejä Hyvinkäältä / lähialueelta?!

Täällä kaipaillaan myös uusia ystäviä, itselle ja pojalle! Olen kanssasi samaa vuosimallia ja poika on 1 v ja 1 kk. Asumme Hyvinkäällä keskustan/ Kruununpuiston alueella. Missä päin te asustelette?
 
Täällä vasta paikkakunnalle muuttanut äiti 25v ja pojat 1v2kk ja 4,5v kaipailevat kavereita. Isompi käy kerhossa joten pienemmän kanssa ollaan vaan kotosalla.
Sinun ja lastesi iällä ei ole väliä, kaikki uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.
Asustellaan kävelymatkan päässä keskustasta.
Yhteydenottoja odotellen kuukkitytto@jippii.fi
 
HipHei! Täällä 28v juuri Hyvinkäälle muuttanut äiskä myöskin kahvittelu/ulkoilu/shoppailu ym. seuraa vailla. Esikoinen on 1v 6kk ja pikkukakkosen la on toukokuun lopulla. Olen vielä muutaman viikon töissä, mutta sen jälkeen treffailu olisi ihana piristys päiviin. =)

Laittakaahan yv:tä ja nähtäillään :D ;)
 
Täällä myös kesäkuun puolessa välissä muuttanut uusi Hyvinkääläinen vm. 81. Lisänä 1,5 vuotias esikoistyttö ja maha-asukki LA 21.9. Asustellaan Vieremässä (lähellä asemaa)

Oon myös kiinnostunut seurasta... joten järjestetäänkö yhteistapaaminen jossakin leikkipuistossa?
 
Heippa! Täällä myös äityli joka liputtaa kimppa-tapaamisen puolesta =) ! Itse en vielä juurikaan tunne Hyvinkäätä, jotta osaisin ehdottaa paikkaa kokoontumiselle. Mutta mukana olen jahka ehdotuksia ajankohdasta/paikasta tulee.

Toivottavasti treffit onnistuisi B) !
 
No niin...
Päivämäärällä ei ole väliä miulle. Ehdottaisin paikoiksi, joko uudenmaankadun varressa (Siwan takana) olevaa leikkipuistoa tai sitten parantolan puistoa. Taitavat olla ainoat jotka tiedän B)
Ehdotelkaa päivämääriä mitkä teille käy, niin sovitaan jotain =)
 
Himpula, minen tunne tätä Hyvinkäätä niin mahtaako Uudenmaankadun varressa olla useampia siwoja... :D. Ja onko Parantolan puisto terveyskeskuksen vieressä? Hahaa, ehkä mä löydän vielä jotenkin perille! Jos Parantolan puisto on se mitä epäilen, niin siellä onkin parisen kertaa tullut käytyä.

Mites olisi treffit jo ensi viikolla, sopiiko muille? Heitän ehdotuksen keskiviikko 4.8., tosin jos nämä helteet jatkuvat, niin en taida uskaltaa tulla puistoon vauskin kanssa jottei pakahdu vaunuun. Sisätilatreffit voisi passata tässä tapauksessa.

:wave:
 
Heipsan!

Lenkki-, kahvittelu- ja shoppailuseuraa kaipaillaan myös täällä! Olen 27 vuotias ja kolme kuukautisen tyttövauvan äiti. Oleme keväällä muuttaneet Hyvinkäälle.

Kimppatapaamisen osallistun mielelläni myös! Sitä ennen yhteyttä voi ottaa sähköpostilla jenni.kuivalainen@gmail.com
 
Moikka..

Elikkäs itsellä on reilu 4 vuotias tyttö ja kuukauden ikäinen poika.. Kaivattaisiin esmes puistoilu-seuraa tai muutenkin leikkikaveria tytölle.. Olemme jokunen tovi sitten muuttaneet Hyvinkäälle ja tuntuu, että ollaan aina väärään aikaan väärässä puistossa, kun ei oikein muita lapsia ole paikalla.. Jotenkas jos kaipaatte puistoiluseuraa, niin laitahan yv:tä..:)
 
Heissan!
Täällä kaipaillaan kanssa seuraa.Emme asu hyvinkäällä,mutta lähellä kuitenkin (11km)
Seuraa kaipaa minä 22v,tyttö 6v,toisen la on 31.12 ja pian alkamassa äippäloma...Laittakaas viestiä tulemaan =)
 
Täällä myös yksi ilmoittautuu mukaan jos jotain kimppatapaamista Hyvinkäällä järjestetään. Tai yksittäistäkin äitikaveria jos löytyisi Hyvinkäältä (Paavolasta mielellään), niin olisi hienoa! Itse vasta odottelen esikoistani saapuvaksi, laskettu aika heinäkuussa.
 
Olis kyllä kiva saada jokin tapaaminen isommalla porukalla. Me ollaan toivottavasti vihdoinkin saamassa kaikki sairastelut kuriin. Vielä viime kuun lopullakin oltiin kipeinä lasten kanssa, joten turhautuminen oli suuri un kumminkin täältä löytyisi varmasti mukavia ihmisiä, mutta aina vaan sai inffota,että taas ollaan kipeitä. Mikäs olis sellanen kiva puisto, missä olisi niin pienille kuin isommillekkin laosille puuhaa? Ainakin parantola, onko muita?
 
Tiqustiina
Täällä kanssa olisi yksi innokas tulemaan tapaamiseen. Olisiko aamupäivä kaikista paras tapaamiselle ? Itse en tunne hyvinkäätä juuri yhtään joten kertokaahan te jotka siellä asutte että mikä puisto olisi paras. Juurikin mielellään sellainen että siellä viihtyisi sitten mahdollisesti myös hieman isommatkin lapset.
 
Ite melkein ehdottaisin tota parantolaa juuri sen vuoksi jotta esikoinenkin viihtyisi ja olisi helppo vahtia molempia.:) Milloinkohan porukalle sopisi näkeminen? Ite oon yksin lasten kanssa tän viikon ja ma-to ei onnistu ja la töissä. Mutta olisi kyllä kiva nähä ja tutustua muihin..:)
 

Yhteistyössä