Äippäpakkaus 2006

• Viestiketjun aloittaja huhtimamma
  • Ensimmäinen viesti
huhtimamma
Tietääkö kukaan, paljonko postikuluja tulee, jos kyseisen pakkauksen tilaa?

Sain kyllä jo viime vuotisen pakkauksen, mutta tämä uusi on niin syötävän suloinen, että se on melkein pakko tilata lisäksi.
Pakkauksen vaatteita ei varmaankaan saa yksittäin tilattua Reimalta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2006 klo 10:39 huhtimamma kirjoitti:
Pakkauksen vaatteita ei varmaankaan saa yksittäin tilattua Reimalta?
Ei varmaan saa yksittäin tilattua, mutta käsittääkseni Reiman tehtaanmyymälässä myydään äitiyspakkauksen vaatteita. (Joku korjatkoon jos olen väärässä). Olen aikeissa mennä käymään siellä keväällä kun sukulaisia mennään katsomaan sinne suunnalle. Tehtaanmyymälä on ainakin Kankaanpäässä ja olikohan Parkanossa. Soitto sinne varmaan varmistaa asian. Että jos sinne päin on asiaa niin kannattaa ehkä piipahtaa.

juu,reima myy äippäpakkauksen tavaraa.. lähinnä makupussia,lakanaa,pyyhettä,kynsisaksia.. vaatteita ei taida olla..

onko ap. laittanu osto ilmoituksia nettiin,niinkin saattaa löytyä ja varmasti löytyykin ku vaan etsii..

huhtimamma:

mä voisin myydä sulle tuon uuden 2006 vuoden pakkauksen,oon itse saamassa ihan pian kelapaperit ja saan tuon uuden paketin,jos en ota rahana. voisin ottaa pakettina jos ostaja on tiedossa. itellä ei oo pakkaukselle käyttöä ku esikoisen 2004 vuoden pakkaus on vielä niin hyvässä kunnossa..

halvemmalla tietty myisin mitä tuo kelan sivuilla on..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 08:55 paprika kirjoitti:
juu,reima myy äippäpakkauksen tavaraa.. lähinnä makupussia,lakanaa,pyyhettä,kynsisaksia.. vaatteita ei taida olla..

onko ap. laittanu osto ilmoituksia nettiin,niinkin saattaa löytyä ja varmasti löytyykin ku vaan etsii..
Reima myy edellisen vuoden äitiyspakkauksen vaatteita ja melkein kaikkea muutakin mitä kyseisenä vuonna on ollut pakkauksessa. Nyt on ainakin pitkään myyty 2004 vuoden pakkauksen vaatteita eli sitä missä oli beessi haalari.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 10:06 huhtimamma kirjoitti:
Minä:

Paljonko pyytäisit pakkauksella? Ja milloin mahdollisesti saisit pakkauksen haettua? Entistä pakkausta taitaa riittää vielä pitkälle huhtikuun puolelle...
itse saan kela paperit vasta loppukuusta niin pakkauksen saan huhtikuussa,uskon että uudet pakkaukset on jo jaossa,ainakin olen kuullut et joku oli saanu sen jo,mutta voihan sitä aina muutaman viikon odottaa että varmasti uuden saa..

hintaa en osaa sanoa,saa itse tarjota.

kyllä sen yli 140euroa tuosta haluan jos pakkauksen otan ja myyn sen,jos 140e tai alle myisin niin ois helponpi ottaa suoraan rahana eikä nähdä postitus vaivaa,yms.

mutta olen halukas ottamaan pakkauksen ja myymään sen jos ostaja löytyy ja hinnasta päästään sopuun,itsellä ku ei oo pakkaukselle käyttöä ku edellinenki jäi käyttämättä ja tulee käyttöön nnyt kakkoselle.

Yhteistyössä