äipät -73

kokonnutaanko tänne 73 äipät olisi kiva jakaa kuulumisia. vai onko ihan tyhmä idea tälläinen pino. Ite oon tamperelta ja kahden ihanan tytön 10/98 ja 09/08 naimisissa oleva äippä ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin. lisäksi meidän perheeseen kuuluu miehen poika aina silloinkun haluaa tulla meille (siis usein) katotaan alkaako pino kasvamaan
 
Hauska pinoidea! Onhan täällä monille muillekin vuosimalleille omansa - miksei meillekin!

Täällä toinen äiti vm -73. Sain juuri esikoisen marraskuussa. Lasta odotettiin vuosia ja monien itkujen ja rankkojen hoitojen jälkeen odotus palkittiin. Nyt meillä on ihana kuukauden ikäinen tyttö. :heart:

Sulla aatumaria on jo isot lapset! Itseä huolettaa vähän oma ikä.. Olisin halunnut lapsia nuorena ja ison perheen. Nyt en isoa perhettä ehdi enää saamaan ja nyt jo pelottaa, saadaanko edes toista lasta kun tuo ensimmäinenkin oli niin pitkän taipaleen takana. Melkein tekisi mieli nyt jo alkaa yrittää.. :whistle: Vaikka tietty halutaan nauttia tuosta tytöstä nyt täysillä. Toivon niin hartaasti, että uusia hoitoja ei tarvittaisi sitten kun on sopiva aika pikkukakkoselle. Tai ainakin jos niitä tarvitaan, niin niistä on sitten apua!

Muita seiskakolmosia? Onko teillä isoja vai pieniä lapsia?
 
Täällä yksi, juuri ja juuri saman vuoden puolella syntynyt. Jos olisin pysynyt laskettuun aikaan äitini kohdussa olisin seuraavaa vuosimallia B) .
Itsellä lapsia haarukalla vajaat 2 vuotta ja reilun 10 vuotta. Vauvakuume vielä kova, mutta kylmä totuus on, että lapsia ei enää tule. Onneksi on sisaruksia joiden kanssa läheiset välit ja voin käydä vauvoja (joita kuulema tulossakin) nuuskuttamassa... =)
 
:wave: seiskakolmonen myös täällä ja porvoossa asustellaan. Kaksi lasta, poika -04 ja tyttö -07 ja molemmat ivf-lapsia kuten taisi Ruiskukallakin olla. Lisää emme enää halua ellei sitten luonto yllätä :) Mä kans nippanappa pääsen tähän pinoon kun synttärit loppuvuodesta ja sama juttu kun Lynxillä, että jos olisin loppuun saakka viihtynyt niin olisin vm.74.
 
Täälläkin yksi :wave: pirkanmaalta pieneltä paikkakunnalta. uUsperheen naimisissa oleva äiti joka hoitelee kotona 2 v poikaa ja kuumeilee kovasti vauvaa. Perheeseen kuuluvat myös viikonloppuisin ja lomilla 10-15v kolme lasta edellisistä liitoista. Silloin kun koko perhe koolla riittää hulinaa mutta mikäs sen ihanampaa =)
 
:wave: Tässä yksi lisää. Naimisissa, poika 5v, joka syntyi keskosena rv 31+4.
Lisää ei ole tulossa eikä tulekkaan. Kesällä valmistui oma talo. Asumme Salossa. Lapista olen tänne muuttanut -95. Töissä käyn, olen lähihoitaja. Tavallista arkea eletään =)
 
Ruiskukan kohtalotoveri ilmoittautuu mukaan. Meillä nyt ihana parikuinen poitsu ja ainakin toinen vielä haaveissa, kunhan tohtisimme yrittää. Katsotaan nyt, kuinka ensimmäisen kanssa pärjäämme.
Muistelen, että me seiskakolmoset olemme muuten Suomen pienin vuosikerta. (Korjatkaa toki jos olen väärässä.) Valiojoukkoa siis :) Tunnetuista -73:sta tulee mieleen ainakin Jonna Tervomaa ja Maija Vilkkumaa. Ketäs muita?
Pieni gallup myös: milloin olette reissanneet ensimmäistä kertaa vauvan kanssa jossain muualla kuin isovanhempien luona? Miehellä on kohta talviloma ja mietimme, mitä oikein teemme. Olemmeko kotona, menemmekö taas mummolaan vai voisiko sitä jo varata vaikka Helsingistä hotellihuoneen...
 
:wave: Ma olen kolmevuotiaan (08/05) tyton aiti Englannista. Tammikuussa tuli 9 vuotta tayteen tassa maassa. Naimisissa olen ranskalaisen miehen kanssa. Kielten ja kulttuurien iloisessa sekamelskassa vietamme tavallista perhe-elamaa. Vastaan metsatontulle, etta ekan kerran reissattiin Ranskaan (autolla) vauvan ollessa 8 viikon ikainen, pitihan tuliteraa passia kayda testaamassa. Ensimmainen pidempi reissu (lentokoneella) tehtiin 3 kk iassa Suomeen. Hienosti on kaikki vauvaiassa tehdyt reissut menneet.
 
Hyvä vuosi..
Mulla lapsia 2 s.06 ja 08 ja kolmas vielä haaveissa....??? :heart: Itä-suomessa asustamme,naimisissa ja kolmosesta haaveilen... hoitovapaa loppuu 4/09 toisaalta odotan työihin paluuta MUTTA kuitenkin haluisin olla kotona hieman pidempää jotta tyttö ehtisi reilusti yli 1v:ksi nyt hoitoo mennessä juuri 1v,oko muilla yhtä nuoria hoitoon menijöitä?
 
Kiitos vastauksesta MillaMakia. Mekin sitten teimme reissun ja oikein hyvin meni.

pp73. Meillä hoitoonlähtö ajankohtaista vasta ensi vuodenvaihteessa, mutta jo nyt mietin, että onko vuoden vanha liian pieni päiväkotiin tai perhepäivähoitoon. Olisi kiva kuulla teidän kokemuksista sitten, kun niitä on.
 
Moi! Täällä myös yksi vuosimallia -73. Tampereen kupeessa asutaan. Meillä kaksi lasta -06 ja -08 syntyneet. Kolmas on vielä haaveissa eikä edes teon alla mutta ehkä puolen vuoden sisällä ryhdytään yrittämään ;) Vanhaksi tunnen oloni kun ympärillä pääsasiassa nuoria äitejä joilla jo kaikki lapset tehtynä. Toivottavasti onnistun vielä kolmannen saamaan!
 

Yhteistyössä