Äidit vm 88

  • Viestiketjun aloittaja Mönni
  • Ensimmäinen viesti
elisen
hei kaikille, onhan meitä ja minulla 7kk vanha pikkumies ja masu kasvaa tässä, kaksoset tulossa kesällä... :heart: ..joo tiedän, hassusti kävi heti kotiin tultua =)
Onko muita kaksosten odottajia?? Juu, asun espoossa ja kiva olisi tavata teitä!!!
 
täältähän löytyy paljon saman ikäsiä äitej, mulla 3v poika ja toinen tulossa. jännittää että mitenköhän poika suhtautuu ku toinen lapsi tulee perheeseen. miten teillä joilla on jo toinen lapsi on suhtauduttu?
 
Moikka!

06/88 äiti täällä kirjottelemassa, meillä on tyttö syntynyt elokuun viimeinen päivä 2008, eli täyttää kohta vuoden :) Asutaan E-Kymenlaaksossa, minä, avomies ja tyttäremme. Jos täällä löytyy muita Kymenlaakson alueella asustelevia, samanikäisiä äitejä ja suht. samanikäisiä lapsia, niin yksityisviestiä saa kyllä lähetellä! Olis kiva saada uusia kamuja samanikäisistä äideistä ja lapsista! :)
 
oon joskus aikoja sitten kirjoitellut tänne, joten päivitetään.. poikani on 2v5kk ja avomies 30. Porvoossa asutaan.... onko ketään täältä päin tai onko joku halukas etana postiin? ois kiva tutustuu ja saada hyviä ystäviä.... =)
 

Yhteistyössä