äidit kuinka usein käytte viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja viihdettä
  • Ensimmäinen viesti
mamalicous
Harvoin. Ehkä kerran 2kk tai harvemmin. Mun viihteet saattaa olla esim ravintolaan syömään muiden äitien kanssa, leffaan tai teatteriin tms. Ei niinkään sinne baariin, niinkuin mulla tulis mieleen sanasta "viihteellä".
 
öööh.. siis ottamassa?? no kuopus synty tammikuussa, ja kyllä kerran oon käyny vetämässä kännit.. mut nyt raskaana, ja kolmosta oottelen.. :) toissalta ku joku nyt kysyy kuitenki: -kyllä, mun mies on mua väkisin yrittäny potkii viihteelle; mut ei vaan nappaa.. :)
 
Mä kävin ennen raskautta aika tarkkaan kerran kuukaudessa. Tosin lapsi lähti illasta, ja tuli aamusta, eikä muuten ollut hoidossa koskaan. Paitsi päikyssä mun työajat.
Tää tahti oli ok mulle, ja mä kaipasin vaihtelua arkeen, sitä tunnetta olla hetki "prinsessa" kun on laitettu kaikki hiuksista kynsiin, ja pääsee tanssimaan.
 
vaihtelee
Välillä kävin baarissa noin joka toinen viikko, olin yh-sinkku, hoitovapaalla ja lapsi oli vanhemmillani hoidossa. Tahti hiipui kun tapasin nykyisen mieheni pari vuotta sitten. Nyt edellisestä kerrasta on 8kk aikaa, ei vaan viiti lähtee edes leffaan kun nukkuminen on mukavampaa.
 
kolmen äiti
Kerran kesässä terassilla
Pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa ravintolassa syömässä
Pari kertaa vuodessa leffassa
Kerran kuussa parhaan kaverin kanssa kahvilassa leivoksella ja lattella (n joka toinen kerta isommat lapset mukana)
 
Meillä
kuopuksen syntymän jälkeen (+ tietty raskausaikana),kohta 2v (eli lähes 3v!) olen ollut 3krt "viihteellä".Kun esikoinen syntyi ja olin vielä nuori niin aloin käymään n.parin kkn välein pojan olessa 4kk.
 
mellan
leffassa käyn kerran tai kahdesti vuodessa. Kotona saatan ottaa siiderin tai kaks pari kertaa vuodesa. Leffassa kävisin varmaan useammin, jos meidän tatterissa tulis joskus jotain kiinnostavaa
 
viihteelle
tuntuu itestä että olis kiva pitkästä aikaa päästä syömään leffaan ja käydä muutamalla, ei siis mitään perslärvejä. olis mukavaa vaihtelua ja hetki omaa aikaa : )
 
Rohmu
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kerran kesässä terassilla
Pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa ravintolassa syömässä
Pari kertaa vuodessa leffassa
Kerran kuussa parhaan kaverin kanssa kahvilassa leivoksella ja lattella (n joka toinen kerta isommat lapset mukana)
Näin minäkin, paitsi tuota kahvilaa en harrasta...
 
Öö
En käy... Tai lapsen aikana eli reiluun kahteen vuoteen olen käynyt kaksi kertaa. Alkon ottamisen päätin lopettaa toistaiseksi täysin, kun lasta aloin odottamaan. Suvussa kun on tuota a-ongelmaa ja päätin, että otetaan tämä äitiys ihan varman päälle. Eikä ole kyllä kaduttanut tämä täysraittius, mistään en ole noina harvoina bilekertoinen raittiinakaan paitsi jäänyt.
 

Yhteistyössä