Kuinka usein käytte mäkkärissä tai muualla pikaruokapaikassa syömässä?
-Muutaman kerran vuodessa. Käytäis varmaan useammin, mutta ei niitä täällä hevonhanurissa joka kulmalla ole.
Kuinka usein teidän lapset syövät karkkia?
-Joskus useammin, joskus harvemmin. Mitään tarkkaa karkkipäivää ei ole. Ostan jos mun tekee mieli.
Kuinka paljon ulkoilette per päivä?
-Mä ulkoilen monta tuntia, lapsista en sen tarkemmin tiedä.
Silloin kun mulla on vapaata, niin lasten kanssa ei ulkoilla ollenkaan jos on huono keli. Jos taas on hyvä keli niin voidaan olla vaikka koko päivä pihalla.
Kuinka usein lapsille ostetaan uusia vaatteita/leluja?
-Silloin kun tarvitsee tai huvittaa. Joskus viikottain, joskus ei puoleen vuoteen mitään.
Kuinka paljon lapset katsovat televisiota päivässä?
-En tiedä.
Harjataanko hampaat kaksi kertaa päivässä?
-Kyllä
Valehteletteko lapsillenne?
-Kyllä
Kuinka paljon leikitte/askartelette lastenne kanssa?
-En leiki koskaan. Askartelen, pelaan tai harrastan lasten kanssa harvakseltaan vapaapäivinä, jos oikein innostun.
Kerran viikossa vien 3 vanhinta liikuntakerhoon.
Luetteko lapsillenne päivittäin?
-En.
Kuinka usein teidän lapset ovat hoidossa?
- Joskus useammin, joskus harvemmin. Keskimäärin varmaan 7-10 yökyläilyä papalla/vuosi. Osa tarpeesta, osa siksi että lapset haluaa tai pappa pyytää.
Mummu tulee meille hoitamaan lapsia tarvittaessa. Ehkä muutaman kerran vuodessa muutamaksi tunniksi-yön yli.
Kuinka usein huudatte lapsillenne?
-Silloin kun on aihetta.
Ja meillä siis 4 tyttöä, 8v., 5v., 4v. ja 2v.
-Muutaman kerran vuodessa. Käytäis varmaan useammin, mutta ei niitä täällä hevonhanurissa joka kulmalla ole.
Kuinka usein teidän lapset syövät karkkia?
-Joskus useammin, joskus harvemmin. Mitään tarkkaa karkkipäivää ei ole. Ostan jos mun tekee mieli.
Kuinka paljon ulkoilette per päivä?
-Mä ulkoilen monta tuntia, lapsista en sen tarkemmin tiedä.
Silloin kun mulla on vapaata, niin lasten kanssa ei ulkoilla ollenkaan jos on huono keli. Jos taas on hyvä keli niin voidaan olla vaikka koko päivä pihalla.
Kuinka usein lapsille ostetaan uusia vaatteita/leluja?
-Silloin kun tarvitsee tai huvittaa. Joskus viikottain, joskus ei puoleen vuoteen mitään.
Kuinka paljon lapset katsovat televisiota päivässä?
-En tiedä.
Harjataanko hampaat kaksi kertaa päivässä?
-Kyllä
Valehteletteko lapsillenne?
-Kyllä
Kuinka paljon leikitte/askartelette lastenne kanssa?
-En leiki koskaan. Askartelen, pelaan tai harrastan lasten kanssa harvakseltaan vapaapäivinä, jos oikein innostun.
Kerran viikossa vien 3 vanhinta liikuntakerhoon.
Luetteko lapsillenne päivittäin?
-En.
Kuinka usein teidän lapset ovat hoidossa?
- Joskus useammin, joskus harvemmin. Keskimäärin varmaan 7-10 yökyläilyä papalla/vuosi. Osa tarpeesta, osa siksi että lapset haluaa tai pappa pyytää.
Mummu tulee meille hoitamaan lapsia tarvittaessa. Ehkä muutaman kerran vuodessa muutamaksi tunniksi-yön yli.
Kuinka usein huudatte lapsillenne?
-Silloin kun on aihetta.
Ja meillä siis 4 tyttöä, 8v., 5v., 4v. ja 2v.
Viimeksi muokattu: