lahdesta olen. lapsia on kaksi, 4v tyttö ja 2v poika. osapäivätöitä teen, eli kolme päivästä työviikkoa. tällä hetkellä just töissä ja eksyin taas tänne palstalle
Hei vaan hei :wave: Tuusulasta ollaan... eli meidän katras koostuu kahdesta lapsesta, esikoinen 8-vuotias ja tuorein tapaus 6kk, kummatkin poikia ja vielä hurjan ihania sellaisia :heart: elämä oikein mallillaan =)
:wave:
Kolme lasta tyttö00, poika03, poika 05.
Mies, Volvo, kohta omakotitalo. Vain koira puuttuu täydellisestä perheonnen kuvasta ja saa minun puolesta puuttuakin
Hyvin menee ja vielä paremmin, kunhan saadaan talo valmiiksi
Savo-Karjalasta kohta kolmen lapsen äiti...6v. tytär (dysfasia ep.), 4v. poika ja masuvauva rv 29+4 (sydämen johtumishäiriö, av-blokki)-Paljon on tapahtunut tämän kevään aikana, kaikkea ei pysty nielemään...onneksi aviomies tukena, vaikka kiireinen onkin..työn lisäksi harrastaa ammattimaisesti urheilua. Että, jos löytyy leikki- ja jätskittelyseuraa niin IHQ!!
Etelä-Suomessa asustellaan, aviomies (aviossa 10 vuotta) meillä lapset: poika 9v ja tyttö 7v ja nyt odotellaan kolmatta syntyvän lokakuussa.
Työlämä on vienyt nyt mukaan, uuden ammatin ehdin lasten jälkeen lukea ja nyt sitä nyt teen kunnen jään äippälomalle. Kovasti olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, kaikinpuolin. Terveisiä muille -77:lle!
Mikkelin seudulta. Lapset 97 ja 99 ensimmäisestä liitosta ja 05 toisesta liitosta. Elämä on vihdoin kohdallaan ja nautiskelen tästä viimeisestä lapsesta ja tietysti isommistakin täysin rinnoin... pitää taas lähtee imettää.