Äidit, joiden miehillä lapsia myös edellisestä liitosta!

  • Viestiketjun aloittaja Treeni
  • Ensimmäinen viesti
Treeni
Häiritsikö teitä synnytyslaitokselle mennessänne ajatus, että miehenne on jo kokenut kaiken sen; ettei se heille ole enää niin jännittävää kuin aiemmin, jonkun muun kanssa?
 
n
ei häirinnyt, mies tuli synnytykseen ekan kerran minun kanssani. aiemman liiton lapsensa on sektiolla tehty, mies ei ollut salissa lainkaan. syntymän ihmeen hän koki tyttäreme kohdalla ensimmäistä kertaa elämässään ja on antanut myös sen kuulua :) oli kuulemma niin vaikuttava kokemus.

kieltämättä ei olisi varmaan tuntunut minusta niin kivalle jos olisi ollut mun kanssa synnärillä kolmatta kertaa. olis siitä ollu joku hohto pois. nytkin välillä tympii kun muistelee meidän vauvan kohdalla aiempia vauva-aikojaan. mutta olen opetellut sanomaantylysti ettei ne minua kiinnosta. jakakoon muistonsa jonkun kanssa joka muukin ne muistaa jos haluaa. eipä tuo enää ole puhunut mitään.
 
vieras
Minäkin olen ollut synnytyksessä eksäni kanssa, samoin mieheni oman eksänsä kanssa, ei häirinnyt mitenkään. Ainutkertainen asiahan se on joka kerta. Ja kyllä minua kiinnostavat hänen lapsensa ja heidän vauva-aikansa ja häntä minun lasteni varhaisvaiheet :). Eivät ole nämä asiat mikään uhka, vaan osa kummankin historiaa ja ihan hyvä niin. Arvostan mieheni ex-vaimoa, hän on tehnyt hyvää "työtä" lastensa suhteen, samoin mieheni arvostaa lasteni isää :). Ja lapsillemme tämä asetelma on hyvä!
 

Yhteistyössä