Äidit alle 20v, Äidit 20-30v, Äidit 30-40v, Äidit 40+, MISSÄ ON ISÄT?

toosa harmaana
hyvä vitsi, perusta kerho.... (kun ei niihin kerhoihin pääse, jos ei tiedä kuka on perustanu, että sais salasanan, että pääsis tekemään jäsenhakemuksen...... ! )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ylitöissä, ettei tarvi kestää lasten remuamista ja vaimon nalkutusta kotosalla ;)
Mä teen työni kotona. Vai ootko sä feikki :p ? Kun profiilissa lukee, että oot nainen, mutta nyt oot ylitöissä ettei tarvitse kestää luonnollisia lapsiperheen arkea? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkke:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ylitöissä, ettei tarvi kestää lasten remuamista ja vaimon nalkutusta kotosalla ;)
Mä teen työni kotona. Vai ootko sä feikki :p ? Kun profiilissa lukee, että oot nainen, mutta nyt oot ylitöissä ettei tarvitse kestää luonnollisia lapsiperheen arkea? :xmas:
Ei ei, mies on nyt ylitöissä ja siitä tuli mieleen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkke:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ylitöissä, ettei tarvi kestää lasten remuamista ja vaimon nalkutusta kotosalla ;)
Mä teen työni kotona. Vai ootko sä feikki :p ? Kun profiilissa lukee, että oot nainen, mutta nyt oot ylitöissä ettei tarvitse kestää luonnollisia lapsiperheen arkea? :xmas:
Teetkö venäjän- vai jonkin muun kielistä lehteä? Suomenkielistä ei taideta tuolla kielenosaamisella saada kasaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkke:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkke:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Ai löytyikin. :D En ole ehtinyt käymään kaikkia osioita läpi.
Tosin tarvitsi olla sellainen, joka on pelkästään isille. :attn:
http://www.tekniikanmaailma.fi/keskustelu/
Höps! Ei tuo ainakaan! |O

Siellä on varmasti lapsettomia miehiä vaikka kuinka paljon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
95% isistä on henkiseltä iältään 12-15-vuotiaita, joten ikäryhmäjakoa ei tarvita, vaan yksi foorumi riittää! :xmas: [/quotE


Otetaan uusiksi, kun monelle jäi absturduksi ketä sano mitäM, ELI SEuraava mun tekstiä;
En voi sallia tuota henkisen kypsyyden väittämää ilman tieteellistä todistetta. Aivan sama, kun väittäisin, että äidit kokevat lasten uhman henkisten voimavarojen mukaan, joka riiippuu oliko synnytys keisarileikkuas, hätäleikkaus, normaali vai imukuppien hoitamana :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mä ainakin olen feikki...silloin kun haluan :D
Rehellisesti tunnustettu :flower: :hug:
Ehkä mäkin alan feikkailemaan niin on palstarakkaillani jotain märehdittävää :attn: :LOL: |O
Ja kato kieli ulkona suusta: :p Opetin vielä lapsilleni kielenn'yttöä :headwall:
 

Yhteistyössä