Äidin välinpitämättömyys!!!

• Viestiketjun aloittaja Leeeena
  • Ensimmäinen viesti
isässä ja sinussako vika?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin tai näin, mä en omalle lapselleni pystyisi noin tekemään. Eikä mulla kyl ikinä tollasia lomia ookaan lapsista (en kyl haluaisikaan), ei kait missään ydinperheissä ole.
niin, ei ydinperheissä varmaan olekkaan, mutta kai niiden lasten isälläkin on oikeus ja velvollisuus viettää aikaa lastensa kanssa?

jos isä ja äiti alkaisivat nyt tekemään niinkuin lapsi tahtoo, että heti kun tämä itkee koti-ikävää niin hänet viedään takaisin kotiin, mitäpä luulet, kuinka käy sitten seuraavalla kertaa? lapsi huomaa, että kiukuttelulla hän pääsee kotiin.. mä olisin kyllä lastn isänä todella huolissani, mikäli omat lapset ei viihtyisi mun seurassani edes 2viikkoa.

juuups
mulle tuli mieleen aapeesta, että kuvitteletko kenties että sinä ja sun lapsesi olisitte jotenkin eri asemassa kuin miehen aiemman liiton lapset?

ehkä miehes ei enään ex-vaimoansa rakasta, mutta elinikäinen side kuitenkin säilyy, koska se nainen on kuitenkin hänen lastensa äiti ja lapset varmasti ihan yhtä rakkaita kuin sinun ja hänen lapsi.

jotenkin sain aapeesta mielikuvan, että olet ilkeä ihminen ja inhoat näitä miehen lapsia..ei pidä lähteä uusperhe elämään jos ei käsitä sitä, että miehen lisäksi saat ex-puolison ja lapset.

P.s en ole yh.

ap
...ja äiti ei ole välinpitämätön kun sanoo ei vaikka lapsi kuinka itkee kotiin..sehän on ihan normia et 6 v on kolme viikkoo pois kotoaan...kaikilta samanikäsiltä onnistuis..Hei kiitti ihmiset, pientä moralisointia täälläkin..

minä
...ja äiti ei ole välinpitämätön kun sanoo ei vaikka lapsi kuinka itkee kotiin..sehän on ihan normia et 6 v on kolme viikkoo pois kotoaan...kaikilta samanikäsiltä onnistuis..Hei kiitti ihmiset, pientä moralisointia täälläkin..
Mä taidan ymmärtää Ap:n pointin. Itse en voisi olla noin "kylmä", mikäli lapseni itkisivät perääni tuossa tilanteessa. Vaikka en hakisikaan lapsia kotiin, yrittäisin kaikin tavoin lasten isän kanssa jutella, miten voisimme tilannetta helpottaa. En toteaisi vaan, että teidänpä on ongelma...

minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Mä taidan ymmärtää Ap:n pointin. Itse en voisi olla noin "kylmä", mikäli lapseni itkisivät perääni tuossa tilanteessa. Vaikka en hakisikaan lapsia kotiin, yrittäisin kaikin tavoin lasten isän kanssa jutella, miten voisimme tilannetta helpottaa. En toteaisi vaan, että teidänpä on ongelma...
Niin ja vielä ihmettelen, miksi täällä Ap:ta syytellään, sillä mielestäni hän on tekstin perusteella aidosti huolissaan 6 vuotiaasta ja hänen surustaan. Eikö se jos mikä kerro välittämisestä???

Yhteistyössä