Äidin oma aika

Olen saanut viettää päivän aivan yksin! Vuoden odotetuin päivä! Miten rentouttavaa olla vain, tekemättä mitään, mitä pitäisi (siivota, vaatehuoltoa, yms.) ja olen ollut monta tuntia netissä, kenenkään keskeyttämättä! Viime yön nukuin heräämättä enkä kuunnelllut kuorsausta enkä hengitysääniä, vinkumista ja kissan naukaisuja. Nukuin yli viisi tuntia ( normaalisti yhteensä viisi tuntia heräilyistä johtuen).Voiko olla ihanampaa? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja keväänlapsi:
Olen saanut viettää päivän aivan yksin! Vuoden odotetuin päivä! Miten rentouttavaa olla vain, tekemättä mitään, mitä pitäisi (siivota, vaatehuoltoa, yms.) ja olen ollut monta tuntia netissä, kenenkään keskeyttämättä! Viime yön nukuin heräämättä enkä kuunnelllut kuorsausta enkä hengitysääniä, vinkumista ja kissan naukaisuja. Nukuin yli viisi tuntia ( normaalisti yhteensä viisi tuntia heräilyistä johtuen).Voiko olla ihanampaa? :LOL:
Voi kun mullakin olis joskus tollainen päivä!
 
Taidan olla onnekas tuon vapaa-ajan suhteen, kaikesta huolimatta. Olen yksinhuoltaja 24/7. Keväällä vietin vajaan viikonlopun, kesällä 2,5 vrk ja nyt syksyllä viikonlopun ilman lastani. Äidin laatuaikaa.

Viikolla vien lapsen kouluun ja kotiin palatessani poimin iltapäiväkerhosta koululta. Toisinaan kyllä kaipaisi sitä paljon puhuttua omaa aikaa vähän enemmän. Totaalivastuu kaikesta meinaa välillä uuvuttaa.
 

Yhteistyössä