äidille tatuointi jossa lasten nimet

  • Viestiketjun aloittaja mammuska
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jontsulii:
Itellä siis on haikara joka kantaa suussaan vauvakääröä ja lasten syntymäajat siinä vierellä,
ihana :) olis kiva nähdä tuo.
ja ehdottomasti sen täytyy olla sellanen jota voi jatkaa jos mieli muuttuukin ja joskus tehdäänkin se kolmas lapsi :)
Juu se on ainakin uniikki kun tatuoija sen itse piirsi eikä kansiosta ottanut:) kuvaa en nyt pysty laittamaan kun olen töissä eikä kuvaa ole tässä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Tulossa on, karhun käpälä (tai sen jälki) ja siihen varmaankin pojan nimi (jota ei liene vaikeaa arvata niidenkään, jotka ei lapseni nimeä vielä tiedä) :D. Niin ja varmaankin tuonne hartiaan/lapaluuhun jonnekin.
otso?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NouNou:
Eikö nuo joissa on enkelin siivet/enkeli oo ylensä laitettu kuolleesta lapsesta :'(

Mä ajattelin laittaa jonkinlaisen myös kun tää vaavi on syntynyt, en vaan vielä ole päättänyt ihan varmaksi minkä..
joo en mä kyllä enkeliä käyttäis elävästä lapsesta. mua muutenki jotenki inhottaa sanonnat joiden mukaan lapsi näyttää enkeliltä tai nukkuu kuin enkeli.. tulee outo fiilis.. ehkä oon yliherkkä..
 
firequeen harmaana
koska pidän tähdistä, mietin olkaan tai nilkkaan paria tähteä ja tytön nimeä mutta olisiko sitten liian yleistä, persoonatonta... jos tytön horoskooppi olisi muu, voisin ottaa siihen liittyvän kuvan (esim.ravun) . perkule kun ei mistään saa selville mikä tyttö on kiinalaisessa !! :(
 
ap
tää tällä hetkellä miettii et jos ottais yksisarvisia, oon aina tykänny niistä. tosi kauniita :) kaksi isompaa, vaal sininen ja vaal punainen, sitten pieni vaal punainen ja sininen/punainen sen mukaan onko tämä toinen tyttö vai poika. jotenkin niin että isommat kulkee rinnakkain ja johdattaa pieniä jotka tulee perässä tai jotain semmosta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
koska pidän tähdistä, mietin olkaan tai nilkkaan paria tähteä ja tytön nimeä mutta olisiko sitten liian yleistä, persoonatonta... jos tytön horoskooppi olisi muu, voisin ottaa siihen liittyvän kuvan (esim.ravun) . perkule kun ei mistään saa selville mikä tyttö on kiinalaisessa !! :(
tuotakin mietin et esikoinen on leijona jos toisestakin tulis niin vois ottaa pari leijonan pentua mutta toisesta tulee jousimies tai kauris.
mut mä olin joka tapaukses aatellu tatuoida ykssarvisen joskus et sen vois käyttää tässä
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jollaki oli iso lintu selässä ja sitä seuras pienemmät linnut. yks lintu kuvas tietenki yhtä lasta. se idea oli tosi hieno. en nyt muista kenellä se oli.

jos kehtaisin niin varastaisin idean. en miettis kahesti jos ois jossain toisessa maassa törmänny tämmöseen, mut ku oli ihan suomalainen palstailija :) vois olla että joku päivä tultas nakkikiskan jonossa koputtaa olalle et "hei, keksi omat ideas" :D

Mulla on keijuina ja menninkäisinä selässä! =)

Oliko noi linnut Katalla??? Niin muistaisin ellen täysin väärin muista sitten...
Ei ollut Kata, en muista kyllä ketä oli, mutta Kata se ei ollut.
Oli Kreecherillä!
 
harmaataas
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jollaki oli iso lintu selässä ja sitä seuras pienemmät linnut. yks lintu kuvas tietenki yhtä lasta. se idea oli tosi hieno. en nyt muista kenellä se oli.

jos kehtaisin niin varastaisin idean. en miettis kahesti jos ois jossain toisessa maassa törmänny tämmöseen, mut ku oli ihan suomalainen palstailija :) vois olla että joku päivä tultas nakkikiskan jonossa koputtaa olalle et "hei, keksi omat ideas" :D

Mulla on keijuina ja menninkäisinä selässä! =)

Oliko noi linnut Katalla??? Niin muistaisin ellen täysin väärin muista sitten...
Ei ollut Kata, en muista kyllä ketä oli, mutta Kata se ei ollut.
Oli Kreecherillä!
Vai kirjoitettiinko se Kreeher, jompi kumpi :D
 
X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NouNou:
Eikö nuo joissa on enkelin siivet/enkeli oo ylensä laitettu kuolleesta lapsesta :'(

Mä ajattelin laittaa jonkinlaisen myös kun tää vaavi on syntynyt, en vaan vielä ole päättänyt ihan varmaksi minkä..
joo en mä kyllä enkeliä käyttäis elävästä lapsesta. mua muutenki jotenki inhottaa sanonnat joiden mukaan lapsi näyttää enkeliltä tai nukkuu kuin enkeli.. tulee outo fiilis.. ehkä oon yliherkkä..
Minulla lapseni oli "pelastava enkeli", siksi myös tatuoinnissani viittausta tähän. En tosin tiennyt silloin tuota viittausta kuolleesseen lapseen, onko sillä jotain tekemistä kristinuskon kanssa? Muutkin tatuoinnit viittaavat lasteni nimiin (kuvat niiden tarkoituksista) ja myös nimet on kauniilla fontilla käsivarressa.
 

Yhteistyössä