Äidille lahjaksi

  • Viestiketjun aloittaja Tietämätön tuskailij
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 14:53 RiikkaTii kirjoitti:
Minulla on aina ollut tapana viedä uusille vanhemmille lahjaksi kestovaippa! Vaikka Bumbyn kuorivaippa tai Iguleen sisävaippa (netistä sen saa tilattua lahjansaajan kotiovelle).
No ei ehkä ollut mulla ainakaan ensimmäisenä (eikä myöhemminkään) toivelistassa kestovaippaa.... :LOL: Äidille voisi viedä jotain hemmottelujuttuja, lahjakortin johonkin hierontaan, jalkahoitoon, kampaajaan tms. Myös vauvakoruja ostavat miehet paljon puolisolleen. Kalevala-korun lapsi-koru tai Äidin syli-koru... :wave:
 
mie oon aina vielny tuliaisiksi jos oon sairalalla käynyt karkkia ja vaippoja. Tosi kiva lahja on myös vanhan ajan rotinat,s iis ruokalahja. Vaikka iso kattila soppaa taikka joku uunivuoka ja kahvileipää tms. ja siitä on takuulla apuja varsinkin jos on lapsia ennestään (taikka muutenki) Tätä olisin itse toivonut :D
 
åsa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 14:53 RiikkaTii kirjoitti:
Minulla on aina ollut tapana viedä uusille vanhemmille lahjaksi kestovaippa! Vaikka Bumbyn kuorivaippa tai Iguleen sisävaippa (netistä sen saa tilattua lahjansaajan kotiovelle).
kestovaippa,eikö toi lahja ole enempi vauvalle, vauvahan sitä käyttää..
vanhemmille suunnattuna molemmille vaikka lahjakortti hierontaan tai lahjakortti johonkin ravintolaan syömään sitten kun vaan alku hässäkät vauvan kanssa kotona ohi ja arki palannut ja voit tarjoutua vauvaa hoitamaan kun vanhemmat ovat kahdestaan syömässa esimerkiksi...
 
eräs
Ystäväni toi minulle sairaalaan lahjapussin, jossa oli paketti paksuja terveyssiteitä, tissisuojia, suklaapatukka ja lapsensa piirtämä kortti. Mielestäni hyvin ajateltu ja tulivat todella tarpeeseen!
 
hjelena
Tykkäsin kovasti kun kaverit toivat ihan Wiener Nougat paketin äidille, ja vauvalle pupun.

Mieheltä olen saanut kalevalan koruja, sydänaiheisia... aivan ihania.

Itse olisin toivonut kotiuduttua että vieraat olisivat tullessaan rotinoita tuoneet. Olisi päässyt vähän helpommalla.
 

Yhteistyössä