Hei kaikille !
KIITOS kysymästä..Hyvin meillä menee
Olaan käyty ulkoilemassa päivittäin. Kävelylenkkejä Ruoholahdesta Hietaniemeen . Eilen lähdettiin Kamppiin ostoksille puoli neljän maissa ja tyttö nukkui puoli seitsemään saakka vaunuissa. Käytiin terassilla kahvilla, syötin vauvan ja lastenvaateliikkeessä vaihdoin vaipat..Takas vaunuihin ja nukkui yhteen asti yöllä !!!Herättelin pesulle ja syömään
nukkui sitten aamu seitsemään saakka.
Itse olen palautunut hyvin helposta synnytyksestä , ainoastaan jättivät sairaalassa hoitamatta virtsatieinfektion joten siihen hain yksityseltä kuurin. Kamala hormoonimyrsky vaivasi pari päivää synnytyksen jälkeen ja tuntui että paistun , itketti, kamala kuoleman pelko ja turposin kuin ilmapallo
.
Johtuiko tyttöraskaudesta kun en ennen tällaista olotilaa ole kokenut.
Isukki on onnesta sekaisin seitsemän viikon lomalla, isoveikat tykkää ja pari vuotias Taateli koiramme ( nimi keskenmenneen raskauden ajalta jolloin söin taateleita) on tottunut vauvaan myös.
En ole kirjoitellut, vaikka päivittäin luen raskautumisuutisia odotellen! Jotenkin tuntuu ikävältä kirjoitella kun itse raskauduin helposti ja täällä kirjoituksista huomaan raskautumisen olevan todella vaikeaa.
Mehän emme käyneet veriseuloissa tms lapsivesipunktioissa vaan päätimme että otamme vastaan mitä tulee, ja luotimme luonnon hoitavan jos ei ole elinkelpoinen esim. vakavan sairauden tms takia. Pelko kyllä taustalla kummitteli koko raskauden ajan.
Olemme onnellisia saatuamme ihanan , suloisen ja terveen tytön.
Toivottavasti pian saan lukea myös muiden hyviä uutisia !! mur-mur ja Uudi toivon sydämestäni kummallekkin kaikkea hyvää ja toivottavasti kesän myötä tärppää! :hug: :hug: