Äänestys: Jätesäkillinen sekalaisia kenkiä; roskiin vai kirpparille?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Näkeekö jaostain missä noita keräyspisteitä on? Nimittäin minullakin jätesäkillinen vaatetta menossa pois enkä tiedä mihin veisin.
Kurkkaa tämä sivu, jospa löytäisit sieltä itseäsi lähinnä olevan pisteen: http://www.redcross.fi/punainenristi/kontti/kontti2/fi_FI/Lahjoitukset/
LÄhin on 200 km:n päässä. Että ei auta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
33-34 on tuon nuorimmaisen koko
Mä en kyllä yhtään ajatellut minkä kokoisia kenkiä ne oli :ashamed: Entäs M, kiinnostaisiko häntä? Mä voisin ratsata myös tuon tytyn kaapin, ja kattoa, että oisko siellä pieniä, niin ottaisin nekin mukaan. Jos sua kiinnostaa =)
no voithan tuua näytille.. kyllä se m on kelpuutanu kaikki mitä meiltä on pieniksi jääny
 
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
33-34 on tuon nuorimmaisen koko
Mä en kyllä yhtään ajatellut minkä kokoisia kenkiä ne oli :ashamed: Entäs M, kiinnostaisiko häntä? Mä voisin ratsata myös tuon tytyn kaapin, ja kattoa, että oisko siellä pieniä, niin ottaisin nekin mukaan. Jos sua kiinnostaa =)
no voithan tuua näytille.. kyllä se m on kelpuutanu kaikki mitä meiltä on pieniksi jääny
Sopiskos huomenna, kun pääsen töistä? TB:lla taas nähtäis... mä voisin kyllä sitten ajella vaikka sinne teidän pihaan, niin katottais niitä siellä sitten rauhassa.
 
Minä siivosin kans keväällä pois vanhoja kenkiä. Huonoimmat laitoin roskiin ja paremmat vein hyväntekeväisyyskirpparille.. Ihan uskomatonta miten paljon niitä parempiakin löytyi, täys jätesäkillinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
33-34 on tuon nuorimmaisen koko
Mä en kyllä yhtään ajatellut minkä kokoisia kenkiä ne oli :ashamed: Entäs M, kiinnostaisiko häntä? Mä voisin ratsata myös tuon tytyn kaapin, ja kattoa, että oisko siellä pieniä, niin ottaisin nekin mukaan. Jos sua kiinnostaa =)
no voithan tuua näytille.. kyllä se m on kelpuutanu kaikki mitä meiltä on pieniksi jääny
Sopiskos huomenna, kun pääsen töistä? TB:lla taas nähtäis... mä voisin kyllä sitten ajella vaikka sinne teidän pihaan, niin katottais niitä siellä sitten rauhassa.
moneltakos pääset
 
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
moneltakos pääset
Toivottavasti jo puoli kolmelta, ei huvittaisi olla pidempään perjantaina :D Toivottavasti se sopii myös työkaverille, jomman kumman meistä pitää päivystää vartin yli kolmeen. Mutta niillä main kuitenkin. Laita mulle y-viestinä sun puh. nro, niin voin huomenna laittaa sulle vaikka viestiä tarkemmasta ajasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
moneltakos pääset
Toivottavasti jo puoli kolmelta, ei huvittaisi olla pidempään perjantaina :D Toivottavasti se sopii myös työkaverille, jomman kumman meistä pitää päivystää vartin yli kolmeen. Mutta niillä main kuitenkin. Laita mulle y-viestinä sun puh. nro, niin voin huomenna laittaa sulle vaikka viestiä tarkemmasta ajasta.
juu laitan
 
Kengät päätyivät Konttiin =) Ajoin Kontti-tavaratalon pihaan, kävelin sisälle ja kerroin, että tuolla autossa olisi jätesäkillinen lapsille pieneksi jääneitä kenkiä, ovat monen tasoisia, enkä tiennyt, että minkä tasoisia he vastaanottavat. Myyjä pyysi mua tuomaan koko säkin siihen heille ja he sitten lajittelevat käyttökelpoiset ja roskiin menevät.

Kiitos teille, kun olitte niin kierrätyksen puolella =)
 

Yhteistyössä