Äänestys: Jätesäkillinen sekalaisia kenkiä; roskiin vai kirpparille?

Varastoja ollaan tässä isännän kanssa siivoiltu, ja tuommoinen määrä kenkiä on jäänyt lapsille pieniksi. Kannattaako mun edes harkita vieväni niistä parhaimpia kirpparille, vai kippaanko koko läjän suoraan roskiin?

Anna äänesi, joko kirpparille tai roskiin. Vaihtoehtona voisi olla myös parhaimmat kirpparille.
 
tullaan viisaammiksi
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
hyväntekeväisyyteen eli konttiin tai muulle sellaselle
aivan,

kyllä siellä kokoneella silmällä sitten arvioidaan tavarat ja poistetaan lian huonot.

ongelmaa on sinä että osa heittää heti liiankin herkästi käyttökelpoista pois ja osa tarjoaa aivan huonokuntoista ja risaa.

joku raja siis sentään, mutta mieluummin aina kiertoon.
 
Lisään vielä, etten mä aio niitä myydä, vaan parhaimmat menevät Konttiin, jos nyt tämä äänestys osoittaa, että ne kannattaa sinne kuskata =)

Huonoimmat laitan kyllä suorilta kaatopaikkakuormaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Näkeekö jaostain missä noita keräyspisteitä on? Nimittäin minullakin jätesäkillinen vaatetta menossa pois enkä tiedä mihin veisin.
Kurkkaa tämä sivu, jospa löytäisit sieltä itseäsi lähinnä olevan pisteen: http://www.redcross.fi/punainenristi/kontti/kontti2/fi_FI/Lahjoitukset/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
33-34 on tuon nuorimmaisen koko
Mä en kyllä yhtään ajatellut minkä kokoisia kenkiä ne oli :ashamed: Entäs M, kiinnostaisiko häntä? Mä voisin ratsata myös tuon tytyn kaapin, ja kattoa, että oisko siellä pieniä, niin ottaisin nekin mukaan. Jos sua kiinnostaa =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja virpia:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Näkeekö jaostain missä noita keräyspisteitä on? Nimittäin minullakin jätesäkillinen vaatetta menossa pois enkä tiedä mihin veisin.
minkälaista vaatetta olisi säkissä?
Suurin osa varmaan aika pieniä kokoa 60-90 tyttöjen ja poikien. En ole varma mitä sieltä viel löytyy kun kaverit otteneet osan ja jäi auton peräkontiin ne vaatteet et en pääse kattoon nyt kun mies töissä.
Muutama toppahaalari. Naisten 2 toppatakkia ja kahdet housut ainakin. tyttöjen kenkiä kokoa 25.
 

Yhteistyössä