Äänestämään menossa

Naista äänestän. Ulkonäköäkin pitää olla. Mainoksia kun vertaa, niin kokoomuksella on eniten huolitellun näköisiä naisehdokkaita. Persuissakin on. Sitten on tanttaran näköisiä, jopa RKP:ssa, joka kautta-aikain on ollut glamouriin kallellaan. Siistejä vanhempiakin naisia mukana edelleen, mutta ei kaikki. Ei auta, että heitetään jokin huivi olkapäälle ja mennään itseään kuvaamaan. Olisi stylistillä asiaa.

Vielä hetken teen valintoa ja sitten äänestämään. Meni syteen tai saveen.
 
-tar
Justiinsa tulin äänestämästä. Oli jopa jonoa. Olisikohan niin, että äänestysprosentti nousee. Nainen sai ääneni. Äänensä kävi myös antamassa yksi ehdokaskin. Kelleköhän sen äänen antoi?
 
Naista äänestän. Ulkonäköäkin pitää olla.
Stephen Hawking mielessäpitäen... on ihan hyvä juttu, että kaikkiin paikkoihin ei valita sukupuolen tai fyysisten ominaisuuksien perusteella.

80- luvun lopulla juttelin yhden tullimiehen kanssa ja kysyin, että millä perusteella hän valkkaa jonosta kenetkin tarkastukseen? Hän vastas plokkaavansa jonosta ne, joilla on hänen mielestään ruma parta. Metodi se on toikin ja siihen maailmanaikaan jopa järkeenkäypä, koska silloin kytättiin paljolti viinaa ja juoppojen käsitys parran siisteydestä on toisenmoinen.
 
Mekin käytiin just äänestämässä. Mun äänen sai tällä kertaa mies mutta sukupuoli ei ollut oleellinen tässä eli mulle ois ollut ihan sama kumpaa sukupuolta ja minkänäköistä oisin äänestänyt. Muut asiat vaikutti enempi =)
 
Mekin käytiin just äänestämässä. Mun äänen sai tällä kertaa mies mutta sukupuoli ei ollut oleellinen tässä eli mulle ois ollut ihan sama kumpaa sukupuolta ja minkänäköistä oisin äänestänyt. Muut asiat vaikutti enempi =)
Sinänsä samantekevää miten ja millä perusteella äänestää. Vaalipiirin jokainen ehdokas on äänestettävissä!!!
 
Sinänsä samantekevää miten ja millä perusteella äänestää. Vaalipiirin jokainen ehdokas on äänestettävissä!!!
Niin? =)
Mulle ei ainakaan ole se ja sama kenen numeron siihen lappuun laitan mut kukin tyylillään.. eli jos antaisin ääneni esim. ulkonäön perusteella niin henk.koht. en varmaan jaksais sinne kopille lampsia ollenkaan.. näin kärjistettynä =)
 
Viimeksi muokattu:
"vihreä"
Niin? =)
Mulle ei ainakaan ole se ja sama kenen numeron siihen lappuun laitan mut kukin tyylillään.. eli jos antaisin ääneni esim. ulkonäön perusteella niin henk.koht. en varmaan jaksais sinne kopille lampsia ollenkaan.. näin kärjistettynä =)
Mullekkaan ei ole ihan sama, mutta jos olisi niin kävisin piirtämässä sen lapun puolilleen jotain epäolennaista.
 
.vieras.
[QUOTE="Plaah";30785099]Varmaan AP:n kaltaisten äänestäjien takia meillä onkin ollut Kuseniinan ja Karpelan kaltaisia tyhjäpäitä ministereinä. :( Kiitos vaan teille![/QUOTE]

No oliko mikään yllätys, että varpusen aivokapasiteetilla varustettu äänestää tyhjäpäätä.
 
mokoma
Seitsemältä menen äänestämään. Olen kaikenkarvaiset vaalikoneet läpi käynyt ja aina samaa mieltä kanssani on ollut joku piraatti-, muu-, kommari- tai eläkepuoluelainen.
En hemmetissä nyt ketään semmoista äänestä. Taitaa mennä ääni demarille. Niin on aina tähänkin asti tapahtunut.
 

Yhteistyössä