hei
Mä äänestin, mut ei hajuakaan oliko se tillyn kuva... En löytäny neljänneltä mitään sellasta, mut sit jostain sen jälkeen jonkun jota äänestin.
No vaikka olisitkin mukava ihminen, sun äänes olis myöhässä. Jos olisit fiksu ihminen, olisit sen huomannutkin.Alkuperäinen kirjoittaja f:en todellakaan anna mitään sääli ääniä, jos et muuten ääniä saa ni ei voi mitään
Taisi voitaaAlkuperäinen kirjoittaja Allu:Mitenkäs tässä kävi???
Odotan edelleen vastausta tähän. Vittu mua säälittää tuollaiset ap.n kaltaiset tyypitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap.lle ja muillekin samassa tilanteessa oleville kysymys. Miksi ihmeessä te teette lapsia jos noin on väsynyttä ja vähävaraista sakkia, että ihan lomalle pitää päästä kun on synnytyskin just vasta ohitse. Voi elämän kevät. Miettikää ensin ja tehkää vasta sitten.
ap ei palstaile enää ainakaan omalla nimimerkillään. Syynä taitaa olla tuollaiset ilkeät ja uteliaat ihmispolot...Alkuperäinen kirjoittaja hajotkaa:Odotan edelleen vastausta tähän. Vittu mua säälittää tuollaiset ap.n kaltaiset tyypitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap.lle ja muillekin samassa tilanteessa oleville kysymys. Miksi ihmeessä te teette lapsia jos noin on väsynyttä ja vähävaraista sakkia, että ihan lomalle pitää päästä kun on synnytyskin just vasta ohitse. Voi elämän kevät. Miettikää ensin ja tehkää vasta sitten.