Ääh tekstareihin vastaamisesta... Kuinka nopeasti yleensä odotatte vastausta tekstariin??

vieras
no jos ihan kuulumisia nii en odota heti vastausta. mullakin saattaa mennä vko ennen ku muistan vastaa... ja jos on tosissaan tärkeetä niin soitan. mut jos kyse oli jostain uudesta deitistä nii kyllä mä oottelisin tunnin sisään vastausta...
 
mihmih
Miehiltä en odota vastausta. Eksältä tosin joo, jos lapsesta kyse (mies kieltänyt soittamasta edes lapsen joutuessa sairaalaan, voin vain tekstata lapsen isälle!!!). Niin eksältä odotan vastausta aika ripeästi, mutta joskus joudun odottamaan pari päivääkin! Kaverit vastaavat yleensä muutamassa minuutissa. EN ole kova tekstaamaan, pari päivässä korkeintaan.
 
emmie nykyään niin jää oottelemaan tai ota pulttia jos mulle ei vastata...vastaa jos vastaa ja jos mulla on tosi tärkeetä asiaa niin voin koettaa soittaaki...

mutta tässähän oli kyse miesten suhteen. mun mies oli siinä vaiheessa vähän huono vastailemaan kun asuttiin vielä erillään. mutta juteltiin asiasta ja mulle ilmeni että se ei vaan oikein kuulu sen tapoihin, että olisi koko ajan vastailemassa tai muutenkaan tekstailemassa. ja tässä sitä ollaan edelleen yhdessä onnellisina :D.

ihmisillä on monenlaisia kulttuureja kännykän käyttöön liittyen. se kannattaa musta ottaa huomioon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
emmie nykyään niin jää oottelemaan tai ota pulttia jos mulle ei vastata...vastaa jos vastaa ja jos mulla on tosi tärkeetä asiaa niin voin koettaa soittaaki...

mutta tässähän oli kyse miesten suhteen. mun mies oli siinä vaiheessa vähän huono vastailemaan kun asuttiin vielä erillään. mutta juteltiin asiasta ja mulle ilmeni että se ei vaan oikein kuulu sen tapoihin, että olisi koko ajan vastailemassa tai muutenkaan tekstailemassa. ja tässä sitä ollaan edelleen yhdessä onnellisina :D.

ihmisillä on monenlaisia kulttuureja kännykän käyttöön liittyen. se kannattaa musta ottaa huomioon.
eli kyse ei hänen kohallaan ollu siitä etteikö hän ois ollu musta kiinnostunu. hän osotti kiinnostuksen muilla tavoilla esim. sillä että matkusti mun luokse n. 10 h junalla joka toinen viikonloppu.
 
Kaisa
Jos olis uudesta miehestä kyse, niin olettaisin vastauksen tulevan saman päivän aikana. Tietysti ihmisellä voi olla ziljoona syytä olla vastaamattakin vaikka haluaisi minuutissa vastata.

Näin meikäläisen elämässä kavereiden kesken vastaaminen on tosiaan ihmisestä kiinni.
Yksi kaveri vastaa 1min-tunnin sisällä ja yksi kaveri vastaa ehkä seuraavana päivänä. Jos vastaa. Se on kyllä tosi ärsyttävää ettei voi kuitata jos viestissä on kysymys.
Ja loput vastaa miten kukin, sen oppii sitten itsekin ettei tuolle tarvi heti vastata :)
 
Mä en välttämättä edes odota vastausta. Itellä saattaa kestää viikkokin vastata :snotty: Yleensä siinä vaiheessa on jo perään soiteltu. Vaikka känny on töissä lähellä, mä en välttämättä kerkii vastaa ja unohdan helposti. :ashamed:
 

Yhteistyössä