Advance r-testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Testaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Testaaja

Vieras
Hei!

Onkos kennelläkään tietoa Advance merkkisistä testeistä? Eli kuuluuko niihin tulla ihan selkeä viivanpaikka vai tarkoittaako tämä plussaa? Tai onko joku testannut negan niillä niin että tikussa ei ole havaittavissa mitään(viivan paikkaa)?

Tein äsken ko. testin ja viivanpaikka oli ihan selkeästi havaittavissa. Joten nyt vähän mietityttää mitä se tarkoittaa!

Pääsen vasta huomenna illalla apteekkiin hakemaan erimerkkisen testin joten olisin erittäin kiitollinen jos saisin jonkinlaisia vastauksen tähän ongelmaan:)

*Jännittää ihan satasella*

Kiitos jo etukäteen:)

Taitavat olla ihan sekundaa noi advance testit! tein nimittäin toisen samanlaisen ja n. 5 minuutin kuluttua testiin ilmestyi ihan selkeä viiva joka kuitenkin hävisi muutaman minuutin kuluttua! Jäljelle jäi vain selkä viivan paikka:( Ei auta kuin kärsiä ja odottaa että pääsee ostaan luotettavan testin.. Raivostuttaa tollaiset epäluotettavat testit kun itse täällä ihan innossaan jännäilen ja tulokset testissä on mitä on!

No kuitenkin muiden kokemuksia näistä testeistä kaipailen:) Pieni toivonkipinä minussa veilä elää...

Mä olen pari kertaa testannut noilla, mulle on tullut semmosta tuhrua siihen kontrolliviivan eteen, mut vasta myöhemmin -->aamulla testasin ja illalla roskikseen laittaessa huomasin. yleensä ottaen on ollut ihan puhtaanvalkea nega. Tosin taitavat tosiaan olla aika pilipali testejä, joku aikaisemminki tääl kyseli siitä viivanpaikasta ja sit hällä alkoki menkat.

Mutta pidän peukkuja sinulle, että plussatuulet puhaltaisi sinne!

tämäkin nyt vielä :( voihan räkä!
tilasin just eilen kyseisiä testejä... ootteko kans tilannu tuolt kotitesti.com:st? taas se sit vissiin huomattiin et halval ei hyvää saa...
tein kyl jo lauantain apteekin testin ja se näytti negaa, en kyl tiedä et mikä herkkyys siin oli mut kaipa se sit nega on, ei sille mitään voi :,( menkkoi ei kyl näy vieläkään.

Yhteistyössä