Adressi! Voisitteko allekirjoittaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
allekirjoitettu.
Ihan siitäkin syystä..että se ois hyvä säilyttää pk-seudulla(=hesassa) kun sinne on paremmat kulkuyhteydet ja sen rahan voi todella paljon parempaankin käyttää(mistä lienee sitten rahoitus tuleekaan).

Ennemmin kunnostaisivat sen vanhan jos siihen mahdollisuus.

Kaikkea ei voi vastustaa. Minne lentokenttä mielestäsi pitäisi rakentaa mielummin? Malmin kenttä on niin keskellä asutusta, että sen käyttö ja laajentaminen on vähintäänkin kyseenalaista.

Lentokenttä kyllä tuo meluhaittoja (niinkuin kaikki me Hki-Vantaan läheisyydessä asuvat tiedämme), mutta toisaalta tuohan se alueelle myös työpaikkoja ja rahaa sekä muuta liiketoimintaa.

Minun mielestäni uusi lentokenttä voi hyvin toimia Backaksessa/Porvoossa.

Joten en allekirjoita.

No malmin kenttää voisi itsessään parannella/korjata. Miksi tehdä uusi kun on entinenkin ja näin säästyttäisiin kotien purkamiselta. Ensin kentät sitten asutus, ei toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kaikkea ei voi vastustaa. Minne lentokenttä mielestäsi pitäisi rakentaa mielummin? Malmin kenttä on niin keskellä asutusta, että sen käyttö ja laajentaminen on vähintäänkin kyseenalaista.

Lentokenttä kyllä tuo meluhaittoja (niinkuin kaikki me Hki-Vantaan läheisyydessä asuvat tiedämme), mutta toisaalta tuohan se alueelle myös työpaikkoja ja rahaa sekä muuta liiketoimintaa.

Minun mielestäni uusi lentokenttä voi hyvin toimia Backaksessa/Porvoossa.

Joten en allekirjoita.

Se on sinun mielipide ja oikeus. Kaikki haluaa asua lentokentän läheisyydessä, mut kukaan ei halua sitä naapurikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
allekirjoitettu.
Ihan siitäkin syystä..että se ois hyvä säilyttää pk-seudulla(=hesassa) kun sinne on paremmat kulkuyhteydet ja sen rahan voi todella paljon parempaankin käyttää(mistä lienee sitten rahoitus tuleekaan).

Ennemmin kunnostaisivat sen vanhan jos siihen mahdollisuus.

KIITOS ;)

Allekirjoitettu on. Nehän jo suunnitteli, että sitten kaikki halpalentoyhtiöt voisivat Helsinki-Vantaan sijasta liikennöidä sieltä Porvoosta. Joopa...taksi maksaa Helsinki-Vantaallekin ihan riittävästi, menisi koko halvemman lentoyhtiön etu siinä, jos pitäisi taksilla surauttaa Porvooseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Allekirjoitettu on. Nehän jo suunnitteli, että sitten kaikki halpalentoyhtiöt voisivat Helsinki-Vantaan sijasta liikennöidä sieltä Porvoosta. Joopa...taksi maksaa Helsinki-Vantaallekin ihan riittävästi, menisi koko halvemman lentoyhtiön etu siinä, jos pitäisi taksilla surauttaa Porvooseen.

Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
allekirjoitan heti, kun kerrot minulle missä on sitten se parempi paikka lentokentälle. aina se on jollekin huono, rakennetan sitten ihan mihin vaan.
Minusta Helsinki-Vantaankin voisi siirtää tänne Pähkinärinteeseen =)

Yhteistyössä