(Adoptio)tytölle nimeä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "gemma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alma.
Aivan paras suomalainen nimi ja Espanjaksi = sielu.

Espanjassa suosittuja nimiä
Maria
Leticia
Laura
Silvia
Ana
Patricia
Susana
Ezter
Sonja
Natalia
Sandra
Martha
...

Vai onko portugalia puhuvasta maasta kotoisin ?

[QUOTE="vieras";28591229]Olen Jenny ja se sanotaan y:llä. Ei Jenni vaan Jenny. Siskoni on Sofie ja hän on Sofie, ei Sofia. Sofia on mielestäni liian tavallinen nimi. Niitä on paljon. Sofie on heti erilaisen kuuluinen nimi.

Minulla on Aida ja Ebba tyttäret.[/QUOTE]
Ootko sä ollu just jossain lehdessä tms?

[QUOTE="mona";28591065]Mä taas tykkään et tummaihoisella lapsella on suomalainen nimi, kun se on suomalainen.[/QUOTE]

Näin. Ja jännä et tummaihoiselle sopis nimenomaan kansainvälinen, mutta vaikka ap niitä juuria korosti niin ei ilmeisesti lattarinimi?? Miksi ei siis suomalainen sopisi jos ei niillä juurilla ole väliä?

Tässä kuitenkin lattarinimiehdotuksia, kuitenkin suomalaiseen suuhun sopivia jos sitä puolta haluaa painottaa:

Maria
Ana
Isabel
Eva
Carmen
Lucia

[QUOTE="vieras";28591482]En koskaan. Missään. Siirryn mieluummin sivuun, jotta vapaaehtoiset pääsee lehteen...[/QUOTE]
ok :)
Jostain on tuttuja noi teidän nimet, mutta on kai niitä muillakin.

Mulla tuli vaan mieleen että eikös siellä päin puhuta pääasiassa espanjaa?
Mites olis tutustuminen espanjalaisiin nimiin esim sivustolla http://www.behindthename.com/names/usage/spanish :)

Miten se ihon pigmentti sanelis nimen sopivuuden? Mulla on monia tuttuja, joiden vanhemmista toinen on erivärinen ja henkilöllä on perinteinen nimi kumminkin. Lähinnä sen mukaan laitettu, että missä maassa asutaan.

[QUOTE="kukka";28592470]Sara, Vivian lempinimenä Viivi, Emma, Aurora, Jenny, Silvia, Nora, Rosa, Krista, Maria, Mia[/QUOTE]

Sinänsä ketjuun liittymätöntä, mutta näitä mä en ymmärrä. Jos lastaan haluaa kutsua Viiviksi, miksei sitä sitten nimeä Viiviksi vaan joksikin muuksi?

Uusimmat

Yhteistyössä