"Katja"
Olen "tuoreen"4v. adhd lapsen kotiäiti. Onko adhd lapsenne kotihoidossa ? Kerhossa ? Päiväkodissa? Mistä itse saat voimaa kasvatukseen? Mikä on ollut sinulle/perheellesi/lapselle parasta apua?
ADHD ei kysy sitä asiaa jos lapsella se todella on. Mut se on toinen asia moniko on todella sellanen vai onko kyse kasvatuksesta, unenmäärästä jne.Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;22078649:Siis voiko kotiäitienkin lapset olla ADHD-tapauksia? :O Ei ainakaan minun tuttavapiirissäni.
Olen aina kuvitellut että nuo ongelmalapset ovat päiväkotilapsia tai yksinhuoltajien kersoja, kaikkea sitä oppii. Voimia ja siunausta?
Ei adhd lasta mut samanlaisia oireita. Vähäuni jne tekevät myös levottomuutta,keskittymisongelmia. Mut jos on oikeasti tuo adhd niin se taas ei oo kasvatuksen syy.Millaiselle kasvatukselle saa aikaan adhd lapsen?
Meidän perheessä ilmeisesti äiti (siis minä) on tehnyt semmoisen kasvatusvirheen, että on mennyt siirtämään eteenpäin lapselle väärät geenit. Paha äiti, hyi hyi.Millaiselle kasvatukselle saa aikaan adhd lapsen?