Aconin testi - moniko saanut väärän negan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla aconit näyttää vähän tummemmalta kun haamu mutta selvä plussa kuitenkin jo 8 päivää alkion siirrosta. Apteekin omalla tuli tummempi viiva. Aconeissa sanotaan että niissä ei tarvi tulla niin tummaksi se viiva kun kontrolli viiva on.

Alkuperäinen kirjoittaja Hormonihirviö:
Mulla aconit näyttää vähän tummemmalta kun haamu mutta selvä plussa kuitenkin jo 8 päivää alkion siirrosta. Apteekin omalla tuli tummempi viiva. Aconeissa sanotaan että niissä ei tarvi tulla niin tummaksi se viiva kun kontrolli viiva on.

Minä oon taatusti vaan 'luuloraskaana', mutta siis ihan täysin selvä nega siitä aconista tuli. Eikä mitään aavistusta kuinka pitkällä mahdollinen raskaus olisi jos olisi kun on menkat olleet muutenkin miten sattuu ja pillereitä syön.

Mielenkiinnosta vain utelen kun olo on ihan outo ja alavatsakipuja ihmeellisiä + muuta pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hormonihirviö:
Nuo alavatsa kivut voi viitata johonkin tulehdukseen tai sukupuolitautiin. Aconilla saa kyllä tosi aikaisin pos tuloksen jos on raskaana, se on herkin testi mitä myydään.

ei nyt mitään sellaisia tuskaisia kipuja ole, mutta sellaista menkkamaista jomotusta kyllä.

Täytynee seurailla oloa ja käydä tarkistuttamassa tilanne jos jatkuu.

Juu, mulla kans huonoja kokemuksia, oli aconin erittäin herkkä kasetti testi, sillä tyylipuhdas nega kp 30/28 ja cittarin rfsu:n testillä vieläpä iltapissasta plussa kp31/28..aconi tehty aamupissasta. Ja seuraavana aamuna kävin viel verikokeissa, hcg arvo oli 37, että ois pitäny näkyy aconissakin!!

nelli ja pulla rv 9+0

Jopas sattui osumaan tää keskustelu silmään. Itse tein eilen tuollaisen Aconin kasettitestin joka oli ihan puhdas nega. Menkkojen olisi pitänyt eilen alkaa, viim tänään. Vaan ei edes tunnu siltä että ne pian alkaisivat, yleensä on jomotusta...
Tänään tosiaan alkoi tuntumaan siltä että jospa testi onkin väärässä, ja tämän keskustelun nähtyäni taidan kipaista apteekkiin :)

Mulla kans näytti negaa vaikka olis positiivista pitäny näyttää, tein vielä aamupissasta. Ei tullut haaleintakaan viivaa vaan puhdas nega. Pari päivää tästä tein iltapissasta apteekin testillä positiivisen.

Yhteistyössä